MINUTS LUMIÈRE

Divendres,  18 de gener de 2008

CarnisseriaAvui dia 18 de gener del 2008 hem anat a gravar el nostre minut Lumière a la carnisseria de can Maureta de Bordils.Volíem que sortís com tallaven la carn, com la pesaven i com  cobraven.Quan hem arribat a la carnisseria no hi havia cap client, i mentre muntàvem la càmera i la perxa, ha entrat un home i una dona.Un cop que la dona ha demanat l’última peça de carn ens hem posat a gravar. Per mala sort no hem pogut gravar el moment en què cobrava. Encara que hi hagi hagut aquest problema ens ha agradat molt filmar-ho i com ha quedat. Xènia i Eugènia

Tren

La gravació va anar molt bé,  la llàstima va ser que en el mateix minut el tren no va marxar.

Van venir periodistes i fotògrafs del Punt i del Diari de Girona.El que no li va agrada a en Roger va ser que el tren no tenia els grafittis que sí tenia el tren del dia que vam anar a preparar el minut, però en general va anar molt bé.

Pau i Roger

Farmàcia

Després de col·locar-ho tot, vam esperar que entrés alguna persona a la farmàcia per poder començar a gravar. Va venir una persona molt silenciosa, no se sentia res i a gravar! Ens va agradar i entre en Carles i jo ens vam repartir bé la feina. També ens van ajudar en Miquel i l’Adrià F.

Carles i Joel

Vedells

Avui divendres hem anat a gravar un minut Lumière a la granja de vedells a St. Joan de Mollet.

A dos quarts de quatre hem anat a preparar la càmera, ens han ajudat en Manel i en Mohamadou amb el so.

Ens ha quedat força bé encara que podria haver quedat millor si haguéssim calcular més bé el temps que l’avi de l’Arnau tardava en emplenar les galledes de llet. A més l’avi ens tapava al pare de l’Arnau i als vedells quan bevien. Hauríem d’haver fet un altre enquadrament .Ha sigut divertit i original.  Adrià Batlle i  Arnau

8 Respostes a “MINUTS LUMIÈRE”

1. Jordi Diu:

Apa, que avui dia 21 de gener els de Bordils heu ocupat tota la contraportada del Punt, edició Girona. Enhorabona!!!

2. Jordi Diu:

Si algú el vol llegir m’he equivocat de dia és dimarts dia 22 de gener i no 21. Perdoneu!

3. Jordi Diu:

Si voleu llegir-ho per internet l’adreça d’avui és:

4. joan Diu:

la carrnisera devia tenir feina eee!!!

5. Alumnes de 4t Diu:

Que divertit el curt del tren, ens ha agradat la sensació que causa quan el tren arriba.

6. anna Diu:

Felicitats enorabona heu ocupat tota la contra portada del punt!!!

7. anna Diu:

M’he mirat el vidio dels rentem mans i fem construccions esta be peró pensot que ves estat millor si vesiu gravat tots els nens aixi pode els vesim conegut una mica tots.

8. max Diu:

hola amics de l’escola, com us va el cinema en curs

Deixa una resposta