Sants innocents (segona sessió)

Després d’anar per primer cop a l’escola de Sants innocents a compartir una divertida jornada d’esport amb ells, vam rebre un missatge on en deien que s’ho havien passat d’allò més bé i que els hi agradaria repetir aquesta experiència al llarg del curs. Com que a nosaltres tampoc ens mancaven les ganes de gaudir de l’esport amb ells, vam pactar un dia. Aquí teniu les fotografies de la nostra segona sessió d’esport compartit amb Sants Innocents. Va anar igual o millor que la primera, ja que ens coneixíem i ens havíem trobat a faltar. Encara vam poder gaudir més d’aquests jocs compartits i d’aquesta experiència inoblidable.

Colònies a Mas Suro

Aquí teniu les fotos més esperades!!
El cicle inicial vam anar de colònies a Mas Suro situat al poble de Sant Gregori, Girona i encara que el primer dia el temps no va ser molt favorable, ens ho vam passar d’allò més bé. Vam poder fer coques de vidre, espelmes, taller de circ, visitar la granja, muntar a cavall entre altres coses….i el més important, vam poder viure-ho i compartir-ho amb els companys i companyes. Van ser tres dies molt intensos i plens d’aventures i bons records. Aquí teniu un petit recull d’alguns d aquests moments inoblidables.

Guanyadors Xim i Xesca

Des de fa uns anys fem servir a l’escola el portal web “Xim i Xesca” per tal de fomenta la lectura. En ell el nen rep preguntes sobre el text llegit per mesurar la capacitat lectora del nen i premiant-lo via punts per estimular-lo. Aquest curs els nens i nenes super lectors de la temporada han estat premiats amb un diploma. Aquí teniu les fotos dels premiats:

Juguem-hi tots

Els nens de primer han pogut gaudir d’una sessió d’educació física una mica diferent, on han pogut posar-se a la pell d’un nen o nena amb algun tipus de discapacitat (visual, física, auditiva…). En l’activitat “Juguem-hi tots” l’objectiu és donar a conèixer les limitacions que tenen les persones amb discapacitat i alhora prendre consciència i provocar la reflexió sobre com es poden modificar i/o adaptar cadascun dels jocs perquè tothom, nens/es amb i sense discapacitat, puguin jugar i participar.

Visita al F.C. Barcelona

El passat mes de Març els nens i nenes de 2n vam fer una excursió per visitar el Camp Nou i les seves instal·lacions. Ens va encantar i tant els seguidors del Barça com els altres vam poder veure totes les sales que té un camp de futbol tan important com és el Camp Nou. Ens vam sentir com grans estrelles del futbol poden visitar els vestuaris, el túnel de sortida al camp, etc.

I per acabar de passar-ho bé vam gaudir d’una estona de patinatge sobre gel en la seva pista. Va ser una jornada inoblidable.