El dia 15 de gener els nens i nenes de 4rt B vam baixar a l’hort a plantar cebes.
Vam plantar dues fileres i el Carles ens va ajudar a fer el forat amb el plantador.
A partir del mes d’abril podrem recol·lectar-les!!!.
Feu click a les fotos!!!
El 24 d’octubre els alumnes de 4rt vam baixar a l’hort a sembrar. El curs de 4rt A vam sembrar raves i 4rt B pastanagues.
Aquestes dues arrels són ingredients importants en la dieta mediterrània. Els raves tenen un contingut baix en calories, nivells moderats de vitamina C i petites quantitats de vitamines del complex B, ferro i fòsfor. Per aquest motiu tenen propietats anticancerígenes, antimicrobianes, antioxidants, diürètiques, depuratives, antiinflamatòries, digestives i expectorants.
A les pastanagues se li atorguen múltiples propietats i efectes sobre l’organisme: millora la vista, ajuda a prevenir el càncer, és un potent antioxidant i un excel·lent aliat per combatre la diarrea entre d’altres.
I al cap de dos mesos i mig, mireu com han crescut!!!
Feu click a les fotos!!!
El dimarts 13 de gener els alumnes de sisè A i B hem sembrat alls al nostre hort.
Per plantar-los cal fer un munt de terra. Tot seguit amb l’ajuda d’un pal, es fa un forat a la part superior i dos al peu del munt. Es col·loca l’all dins el forat, de manera que quedi la part més fina cap a dalt i s’enfonsa.
Ara toca esperar fins al més de juny per recollir-los.