1. L’edat influeix en la compra de cosmètics i considerem que la gent major de 40 anys, és la que més comprarà.
Observem que la primera hipòtesi és certa, ja que un 87,5% dels enquestats majors de 40 anys compren cosmètics, i un 82,98% dels menors de 40 en compren, de manera que en percentatge, la gent de més de 40 anys compra més cosmètics que la gent de menys de 40.
2. El sexe influeix en l’elecció de la compra de cosmètics i considerem que les dones els compren en funció de l’estètica i els homes en funció del preu.
La segona és falsa, ja que només 2 dones de 135 enquestades compren cosmètics per l’envàs, la majoria no tenen un criteri definit i la resta compren en funció del preu o la informació científica. Dels homes, només tres dels 53 enquestats compren pel preu, la majoria no tenen un criteri definit i la resta compren en funció de la informació científica.
A més, tant la gent que fa ciències com la que fa humanitats no responen bé a les nostres preguntes. Això vol dir que la gent que fa ciències no sap distingir entre els enunciats correctes i els que no són correctes.
3. La gent que compra en funció del llenguatge científic, no sempre sap si aquest està ben utilitzat o no i considerem que els errors es troben en els suposats efectes de l’ADN, de l’oxigen, i de les cèl·lules mare, així com en el tractament matemàtic dels efectes de les cremes.
L’última hipòtesi és falsa, ja que tant els que tenen estudis de caire científic com els que no, no trien la resposta correcta, que és la de que no estan d’acord.