JA SOM A VALLTER! (cinquè de primària – curs 2014-15)

Aquest matí ens hem llevat ben d’hora, d’hora… (com recomanava algú). Tot ha anant segons estava previst. Puntuals tots a les 7 del matí a la plaça Congrés, amb cares de son, però amb molta il·lusió i nervis, hem marxat amb l’autocar en direcció Ripoll. Hem vist boira, camps gebrats, cavalls pasturant… el termòmetre de l’autocar marcava un grau sota zero! A dos quarts de nou hem arribat a Ripoll i hem fet la parada de rigor per poder fer un mos i estirar les cames. Tot seguit, hem continuat fent via en direcció al nostre objectiu. Hem arribat a un quart d’onze a Vallter 2000. Ens rebia un dia esplèndid, un sol radiant… Seguidament, després d’un seguit d’instruccions, hem anat a recollir el material.

Un cop guarnits amb l’equipament, ens hem dirigit a les pistes. A les onze ens esperaven els monitors. Ens han dividit per grups de nivell d’esquí homogeni i … PISTA!!!

O

O

O

O

Quin munt d’emocions contingudes!

SERGI, JOAN I ROSER

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a JA SOM A VALLTER! (cinquè de primària – curs 2014-15)

  1. Esperem que gaudiu molt d’aquests díes. Si podeu posar alguna foto seria espectacular!!!!!! Records

    • ROSER ROCA QUERALT diu:

      Moltes gràcies. Sí ens ho estem passant molt bé!
      Perdoneu ja que qüestions tècniques han endarrerit el fet de penjar les fotografies.

  2. Moltes gràcies per les fotos i per mantenir-nos informats.
    Bon reportatge!!!!!!

  3. família bruno diu:

    Sembla que ho esteu passant d’allò més bé!!!! Que tingueu un molt bon viatge de tornada i moltíssimes gràcies als mestres per mantenir-nos tant ben informats!!!! Fins d’aquí unes hores.

    • ROSER ROCA QUERALT diu:

      Realment ha estat una experiència molt positiva per tots.
      La finalitat del blog és aquesta: la informació.
      Fins aviat!

Respon a família bruno Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *