Safareig del Serrat

Els alumnes de 6è B, el dimecres 24 d’abril, vam anar al safareig del Serrat de Centelles per realitzar l’activitat dels Racons del poble.

L’Araceli Najar i la Maria Puigdollers ens van explicar una mica la història del safareig, com i qui l’utilitzava i la seva evolució amb el pas dels anys. Aquella mateixa setmana vam realitzar un mural sobre el safareig del Serrat per exposar-lo a l’ajuntament amb la resta de murals dels diferents racons del poble fets per les escoles de Centelles.

Aquí us deixem algunes imatges.

Capella de Sant Antoni

Els alumnes de 6è A, el dimecres 24 d’abril, vam anar a la capella de Sant Antoni de Centelles per realitzar l’activitat dels Racons del poble.

La Conxita València i la Roser Señé ens van explicar una mica la història de la capella i després la vam dibuixar. Aquella mateixa setmana vam realitzar un mural sobre la Capella per exposar-lo a l’ajuntament amb la resta de murals dels diferents racons del poble fets per les escoles de Centelles.

Aquí us deixem algunes imatges.

Sant Jordi

El dimarts 23 d’abril a la tarda, per cel·lebrar Sant Jordi, els alumnes de 6è vam compartir lectura de llibres amb els nostres fillols i filloles de p5 i també vam jugar amb ells/es.

Al final, vam fer l’intercanvi de llibres de 6è entre nosaltres.

Us deixem unes quantes imatges.

Fira de turisme

El dia 14 de març els alumnes de 6è de l’escola vam realitzar la segona fira de turisme. Cada grup exposava el seu país d’Europa a la resta d’alumnes de l’escola i també a les famílies, ensenyant el lapbook i maquetes creades i donant informació sobre què es pot visitar, ciutats més importants, costums, menjars tradicionals…

Aquí us deixem les imatges de la fira.

Exposició oral en anglès, alumnes 2n de batxillerat

Hola,

Avui 12 d’abril de 2019 han vingut 28 alumnes de 2n de batxillerat de l’Intitut Pere Barnils, a fer-nos una exposició oral en llengua anglesa sobre països. Ens ha agradat molt!

Si premeu aquí podreu veure les fotografies!

Colònia Vidal

El passat 28 de febrer els alumnes de 6è de l’escola vam realitzar una sortida a la Clònia Vidal. Aquí us deixem un recull de fotografies.

Sortida a Núria

El passat 28 de febrer els alumnes de 5è de l’escola vam realitzar una sortida a la Vall de Núria. Vam poder participar en les activitats de Tubbing i de construcció d’un Iglú. Aquí us deixem un recull de fotografies.

CARNAVAL

La setmana passada vàrem estar celebrant el Carnaval, fent diferents activitats. Us deixem un recull de fotografies.

Trobada amb els fillols

Hola,

El mes de desembre vam fer la segona trobada amb els nostres fillols a l’edifici de baix. Vam compartir una estona de joc amb ells. Ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu aquí a sobre la fotografia per poder veure l’àlbum complet.

Amic invisible 6è

Aquí teniu les fotos dels regals que ens vam fer per l’amic invisible. Tots vam fer una mooooolt bona feina!