Retrats d’una gran persona

En una de les tasques “Biografia d’una gran persona” hem realitzat els seus retrats. Podeu veure’n una mostra clicant la imatge.

5è Tasques setmana 25-29 de maig

6è Tasques setmana 25-29 de maig

Màquines i aparells casolans

Els alumnes de cicle superior han fet el disseny d’una màquina o un aparell i l’han construït. Podeu comprovar els excel·lents resultats!!! (cliqueu sobre la imatge)

Cal·ligrames setmana Sant Jordi

Durant la setmana de Sant Jordi, hem fet cal·ligrames.

Aquí en teniu una mostra (cliqueu sobre la imatge)

Manualitats setmana de Sant Jordi

Els alumnes de cinquè i sisè durant la setmana de sant Jordi hem fet un punt de llibre, un imant d’un drac per la nevera i dracs o roses amb fruita.

Cliqueu sobre la rosa per veure totes  les imatges

Tutorials- 2 aplicacions del correu escola

Us deixem dos tutorials fets per en Miquel Colomo per  consultar quan treballeu amb les aplicacions del correu de l’escola.

Com crear i treballar documents a google

Com realitzar una videoconferència utilitzant Hangoouts de google

Sortida a Núria!

Dijous 20 de febrer els alumnes de cinquè vam anar a la Vall de Núria. Ens ho vam passar d’allò més bé! (petits i grans) Una de les activitats més divertides va ser el Tubbing que consisteix a lliscar per una pista llarga a sobre d’un donut gegant. També ens ho vam passar molt bé fent baixades en trineu un darrere de l’altre.

MISSIÓ ALBA

Aquest curs els alumnes de sisè participem en el projecte “Missió ALBA”: és un projecte educatiu destinat a nens de 5è i 6è de primària. El Sincrotró ALBA repta a les escoles de tota Espanya a resoldre un total de 4 reptes científics amb l’ajuda del personal del Sincrotró ALBA, els resultats dels quals tenen recompensa.

Primer repte sobre la matèria: Només existeix allò que veiem?

“El misteri de les espelmes que s’apaguen soles”

Segon repte sobre la força: Per què es mouen les coses?

“El misteri de la brúixola que no assenyala el nord”

Sortida “Dijous llarder”

El dia 20 de febrer els alumnes de sisè vam anar d’excursió a la Garriga. Realitzarem  una visita guiada per la ruta Modernista i  pel refugi antiaeri de la guerra civil. Després vam dinar i jugar al parc del bosquet.