Archive for febrer, 2014

6A i 6C va d’excursió

2

Dimecres 26 de febrer, dos classes de 6è vam anar pel matí a CATOR d’Alcover. Allí ens van fer una xerrada sobre el tractament d’olis minerals residuals. Ens van donar uns croissants i suc per esmorzar. Ens vam posar un casquet de protecció i vam visitar les instal·lacions de la planta com el laboratori i la sala de control.

Cap al migdia vam anar a l’Escola de Natura Francolí de Tarragona. Vam tenir una estona d’esbarjo, vam dinar i ens van fer una xerrada per cuidar millor la natura i com reciclar. Abans de marxar vam fer un taller d’una minidepuradora, un cop acabada vam poder observar com l’aigua bruta es transformava en aigua clara.

MIREU QUÈ XULO!!!
Asmae El Oufi

 

6è VISITA EL JUTJAT DE PAU DE RIUDOMS

0

Els alumnes de sisè hem visitat la jutgessa de pau de Riudoms, la sra Marina Mas. Ens ha explicat moltes coses de la seva feina. Fins i tot hem simulat un judici amb testimonis, denunciant i denunciat, secretària…etc.
Ha estat molt interessant!

PREPARANT LES XV JORNADES CULTURALS

24

AQUÍ TENIU IMATGES ON PODEU COMPROVAR EL TREBALL PREVI I TAMBÉ DURANT  ELS TRES DIES DE LES JORNADES “ANEM DE FESTA MAJOR”.

TOT EL CICLE HA COL·LABORAT I ENS HEM ORGANITZAT I  GRÀCIES A LA FEINA REALITZADA ENTRE TOTS LES JORNADES HAN ESTAT TOT UN ÈXIT!

MIREU, MIREU:

Go to Top