Avui els alumnes de sisè han tornat a compartir una estona amb nois i noies de primer i segon d’ESO.
Un grup ha estat treballant l’anglès amb el llibre digital i un altre grup ha conegut el Moodle (aplicació web que permet als professors la gestió de cursos virtuals i de la creació de comunitats d’aprenentatge en línia), han vist un documental sobre animals i després amb l’ajut de companys d’ESO han contestat algunes preguntes.

