Activitats conjuntes sisè – ESO

 

Avui els alumnes de sisè han tornat a compartir una estona amb nois i noies de primer i segon d’ESO.  

Un grup ha estat treballant l’anglès amb el llibre digital i un altre grup ha conegut el Moodle (aplicació web que permet als professors la gestió de cursos virtuals i de la creació de comunitats d’aprenentatge en línia), han vist un documental sobre animals i després amb l’ajut de companys d’ESO han contestat algunes preguntes.

Novament ha estat molt interessant.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *