| Tots tenim algun llibre que trobem especial, diferent… Potser ens el van regalar un dia que estàvem malalts, potser és el que ens llegien cada nit en anar a dormir, potser ens recorda alguna persona….
Per tal d’ensenyar aquest llibre que tant ens agrada als nostres companys i mestres, l’hem portat a la classe i hem compartit les experiències i emocions que ens desvetllen aquests llibres. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |