Excursió al Astronòmic de Sabadell (3r)

Després de dos intents fracasats per la pluja, el passat 28 de novembre les nenes i nens de 3r vam anar a l’ Astronòmic de Sabadell a conéixer més coses de l’ Univers.
Vam veure un video molt interessant sobre el sistema solar i després vam anar a veure el sol a través d’ un filtre i amb el telescopi….Va ser molt emocionant!
Després, vam dinar i vam jugar en un super parc on es trobava l’ edifici….el sol ens va acompanyar durant tot el dia….Per fi!!!!

Feu clic aquí per veure les fotos !!

Pel·lícules – Setmana del Cinema

Sortida al Muhba (4t)

Els alumnes de quart de l’escola Splai hem anat al Muhba (Museu d’història de Barcelona) a veure el subsól romà i fer un taller sobre Barcino. També hem passejat pels voltants i hem estat al Món Tàber, el punt més alt de la ciutat romana. Ah!! I ens ha agradat molt veure l’aqüeducte i poder tocar les antigues muralles.

Excursió al Molí paperer de Capellades

Hem anat al Molí paperer de Capellades a veure el procés de fabricació del paper. Ha estat força interessant i ens ho hem passat molt bé!!!!

La papaia

Una nena de 3 r. ha portat una papaia i l’hem estat provant. Estava bonííííssima!!!! Moltes gràcies!

Equips de treball

Els nens i nenes de Cicle Mitjà treballem per projectes. Aquests són els nostres equips de treball.

Projecte de 3r

A 3r, enguany, hem treballat el projecte “Bitxos?…no,no…animals invertebrats” Des de diferents àrees curriculars hem estudiat el món dels animals invertebrats.

Com a cloenda, vam fer una sortida a Arenys de Mar on, a més d’estudiar diferents animals marins , vam passejar en barca i vam visitar el port veient les barques, els vaixells  pescadors i diferents arts de pesca.

Hem après molt i ens ho hem passat…pipa!!

Cicle Mitjà visita Arenys de Mar

Vam anar amb autocar a Arenys de Mar i allí vam passar un dia molt interessant jugant, observant i aprenent.

Vam fer:

•  Jocs a la platja per conèixer els habitants del fons marí
  • Recerques per la sorra
  • Viatge en barca per la bocana del port
  • Conèixer  les parts d’una barca i els sistemes de pesca
  • Un joc amb la imaginació que ens va convertir en peixos.

IMG_4082 (Copiar)

peixmorfocatala

Arts de pesca 1

Arts de pesca 2

Publicat dins de General, Medi | Deixa un comentari

Taller de Mates ( 2016-17)

TALLER DE MATES

Clica alguna d’aquestes activitat.
Resol aquests reptes matemàtics
Juga!

FLEXAGONS

1                2               3                4

TANGRAM

tangram

DESPLEGAMENT D’UN CUB
Clica la imatge! Mira bé i imagina

CLEAR THE BOARD
clearboard

CURSA  DE  RECTANGLES
math-game

DAILY-SUDOKU
tangramm
DOMO-SUDOKU
SUDOKUS-NIÑOS
SUDOKU-ONLINE

GEOGEBRA

MULTI

Publicat dins de General, Jocs, Mates, Medi | Deixa un comentari

Carnaval 2017 a Cicle Mitjà

Els nens i nenes de Cicle Superior vam celebrar, divendres, el Carnaval a l’escola.

Pel matí el PREGÓ  de 6è

…i a la tarda DESFILADA DE DISFRESSES