BENVINGUTS/DES AL NOSTRE BLOC.

x_anibisoustgHola a tothom. Ja tornem a ser aquí! Poc a poc anirem ampliant aquest bloc amb informacions diverses. Esperem que us agradi! 

Les tutores i el tutor de C.M.

3 thoughts on “BENVINGUTS/DES AL NOSTRE BLOC.

  1. Mr WordPress

    Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.

  2. Alicia Ribas

    És genial aquest bloc!!!
    Suposo que l’esteu omplint poc a poc, ja que no trobo res de 2n curs 2010-2011…

    Salutacions,

    Alicia Ribas (mare Irene Rodríguez 3r)

  3. Aida de escola santa maria de cervelló(alumna)

    Que booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonic m’agrada moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *