Hola a tothom. Ja tornem a ser aquí! Poc a poc anirem ampliant aquest bloc amb informacions diverses. Esperem que us agradi!
Les tutores i el tutor de C.M.
Hola a tothom. Ja tornem a ser aquí! Poc a poc anirem ampliant aquest bloc amb informacions diverses. Esperem que us agradi!
Les tutores i el tutor de C.M.
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.
És genial aquest bloc!!!
Suposo que l’esteu omplint poc a poc, ja que no trobo res de 2n curs 2010-2011…
Salutacions,
Alicia Ribas (mare Irene Rodríguez 3r)
Que booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonic m’agrada moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt