LLEGIM EN PARELLA
COM PORTEM LA LECTURA?
Fa unes setmanes els alumnes del cicle mitjà hem començat un projecte de lectura compartida. Un alumne de quart i un alumne de tercer realitzen activitats per millorar la comprensió lectora de diferent tipologia textual.
Aquestes són les parelles:
Us demanem, pares i mares, que vosaltres també podeu col·laborar d’aquest projecte tan interessant. Cada setmana, els alumnes de quart porten una lectura que s’ha de preparar pel divendres. Ells faran de mestre d’un nen de tercer i, per tant, han d’haver llegit el text, realitzat unes activitats de comprensió escrita, poden inventar-se activitats complementàries… Qualsevol proposta que ells elaborin serà benvinguda. Els seus alumnes (nens i nenes de tercer) esperen molt contents aquestes propostes innovadores.
Bona lectura.
M’agrada molt veure com treballem. A més a més veig cada nen qui te de fillol. És molt divertit veure com traballem cadascú!!!*:)
M’agrada molt fer “llegim en parella” perquè es pot aprendre molt!!!!!!!! 😉
A mi m’agrada molt també com treballen tots els alumnes!!! És molt divertit:)!
la veritat es que no nomes aprenen “els fillols”,
perque nosaltres “els tutors” tambe aprenem ha llegir,
amb mes antonacio i una mica mes rapid.
A mes a mes es divertit preparar la fitxa!!!
Sííí!!!
La Júlia té raó:)
No nomès aprenen els alumnes, si no, els tutors també!!!! :):):)
És fàcil però divertit***
El meu alumne ( NATHAN ), està millorant molt la lectura durant aquest dies, al principi, ho feia bé però, no llegia correcta-ment:
“caaaaa-ssssaa” anava una mica lent, llegia molt fluixet,no entenia el que deia….
I TENIA BASTANTES FALTES D’OGTOGRAFÍA!!!!!!!!!!!!!!!!:(
Però, ara, fantàstic: llegeix amb entonació, entèn el qué diu, parla alt….:):):):):)
Estic molt contenta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno,
Adeú*******:)