COM PORTEM LA LECTURA?

Fa unes setmanes els alumnes del cicle mitjà hem començat un projecte de lectura compartida. Un alumne de quart i un alumne de tercer realitzen activitats per millorar la comprensió lectora de diferent tipologia textual.

Aquestes són les parelles:

Us demanem, pares i mares, que vosaltres també podeu col·laborar d’aquest projecte tan interessant. Cada setmana, els alumnes de quart porten una lectura que s’ha de preparar pel divendres. Ells faran de mestre d’un nen de tercer i, per tant, han d’haver llegit el text, realitzat unes activitats de comprensió escrita, poden inventar-se activitats complementàries… Qualsevol proposta que ells elaborin serà benvinguda. Els seus alumnes (nens i nenes de tercer) esperen molt contents aquestes propostes innovadores.

Bona lectura.