INICIEM UN NOU CURS

Tal com vam quedar a la reunió, aquí teniu el pdf dels aspectes tractats, esperem haver resolt dubtes, en qualsevol cas teniu els correus d’aula així com les agendes per mantenir un contacte més individual.

PPT REUNIÓ FAMÍLIES 1r 2020-21

A més, també us afegim enllaços vers el PROJECTE INNOVAMAT que pensem us poden interessar:

WEB INNOVAMAT

VÍDEOS PER A FAMÍLIES

BENVINGUTS I BENVIGUDES AL PRIMER CURS DE PRIMÀRIA!

Cordialment,

Equip docent de 1r

“El bambú japonès en els seu primers 7 anys de vida no creix de mida a l’ull humà però, està generant un complex sistema d’arrels que li permetrà sostenir el seu creixement posterior.

El més sorprenent és que en el 7è any, si les condicions són favorables, creix  al voltant de 30 metres d’alçada!”

ESCRIUREM… EL NOSTRE MILLOR RECORD DEL CURS!

Bon dia nenes i nens de primer,

Ja s’acaba el curs i volem compartir amb vosaltres una cançó molt emotiva vers aquests darrers mesos.

A més, com ja sabeu, divendres us esperem per compartir tots plegats els nostres millors records del curs amb un complement divertit!

Així doncs, avui us proposem que busqueu en el vostre interior i torneu a reviure aquest millor record del curs, escriviu-lo en una frase i feu un dibuix molt maco per tal de tenir-lo amb vosaltres per sempre. Divendres el compartireu amb els vostres companys i companyes i amb els i les mestres a la trobada virtual.

Una abraçada.

MOU-TE BÉ!

Estimats i estimades,

Aquesta setmana i amb companyia del Flus, us proposem un joc d’educació viària per tal de promoure una MOBILITAT cada cop més sostenible i SEGURA ara que ja tornem a sortir més al carrer a passejar, a comprar, a visitar els nostres familiars i amics…

JUGUEM?

Caldrà que inicieu el joc com a “CONVIDAT“.

COMENÇAR!

Cuideu-vos!

AIXÍ ACOMIADEM L’APADRINAMENT LECTOR… Fins aviat padrins i padrines!

Avui volem dedicar un article al projecte de lectura “APADRINAMENT LECTOR” que han portat a terme durant aquest curs l’alumnat de Primer conjuntament amb l’alumnat de Cinquè de Primària.

Així doncs, arriba el moment d’acomiadar-se dels nostres padrins i padrines de 5è després d’un curs ple de lectures compartides.

Els petits i les petites han gaudit molt d’aquestes sessions alhora que han après a ser millors lectors i lectores.

Per aquest motiu i per donar les gràcies als padrins i padrines d’aquest aprenentatge compartit, hem volgut fer un intercanvi de regals virtuals molt significatius!

Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre.” Emily Dickinson

Gràcies per deixar-nos “viatjar” amb vosaltres, padrins i padrines de 5è! FINS AVIAT!

EL REGAL DELS PADRINS I PADRINES A PRIMER

EL REGAL DELS FILLOLS I FILLOLES A CINQUÈ