Tic-tac-tic-tac… Comença el nou curs! Benvolgudes i benvolguts! Els tutors de cicle mitjà i les vostres mestres us donen la benvinguda a un nou curs ple de reptes, il·lusions i experiències! Desitgem que el gaudim al màxim amb molta alegria i energia! Una abraçada gegant! Carina i Javi