“ELS MISTERIS DE L’UNIVERS” – Projecte de cicle

Els alumnes de Cicle Mitjà hem treballat el projecte “ELS MISTERIS DE L’UNIVERS” durant quinze dies ben intensos. Ens hem centrat especialment en el nostre Sistema Solar.

Primer de tot hem pensat quines coses sabem sobre el Sistema Solar i què ens agradaria saber i a partir d’aquí hem começat a treballar.

NOM D’EQUIP I LOGO

En segon lloc hem fet els grups, hem decidit el nom d’equip i hem creat un logo.

TREBALL DE RECERCA D’INFORMACIÓ SOBRE ELS PLANETES DEL SISTEMA SOLAR, EL SOL I LA LLUNA.

Seguidament hem treballat per grups cercant informació sobre un dels planetes del Sistema Solar, el Sol o la Lluna. 

PRESENTACIONS AMB EL GENIALLY

Hem elaborat unes presentacions amb el programa Genially per tal de fer més entenedores les exposicions orals. Aquí les podeu veure.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I també ens hem preparat per fer l’exposició oral davant dels nostres companys i companyes.

EXPOSICIONS ORALS I PRESA DE NOTES

Durant les exposicions orals dels nostres companys i companyes hem anat anotant tot allò que hem trobat interessant dels altres planetes.

PROBLEMES MATEMÀTICS

Amb la informació recollida hem pogut solucionar alguns problemes matemàtics!

UN DIA A L’ESTACIÓ ESPACIAL INTRNACIONAL

Ens hem imaginat que som uns astronautes a l’Estació Espacial Internacional i expliquem un dia a l’espai.Si voleu llegir algunes de les històries feu clic.  

 

TAPA D’ÀLBUM  I DE PROJECTE

També hem pintat la tapa del projecte i hem elaborat la tapa de l’àlbum relacionada amb l’Univers.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *