Durant la setmana de la primavera hem continuat treballant sobre el nostre projecte “Els secrets del mar”.
LAPBOOK
El dimecres i divendres al matí hem elaborat un LAPBOOK amb informació sobre diversos animals marins invertebrats. Hem treballat les esponges de mar, les meduses, les estrelles de mar, els cucs marins i les aranyes de mar.
MURAL
El dimecres al matí també hem anat a pintar el nou mural al pati de l’escola.
PESCADORS DE MAR ENDINS
El dimecres a la tarda hem gaudit d’un joc de pistes i un altre de relleus. Ens ho hem passat molt bé!
TALLERS “ELS SECRETS DEL MAR”
El dijous hem gaudit de diversos tallers rotatius. A la tarda ens han visitat els familiars en una jornada de portes obertes molt profitosa per a tots.
EXPOSICIÓ “LA CONTAMINACIÓ DEL MAR”
El divendres al matí hem vistitat l’exposició “La contaminació del mar” cedida per l’agència catalana de l’aigua.
També hem gaudit de les exposicions dels nostres companys d’educació infantil i cicle inicial. Ells també han treballat molt!
CINEMA
El divendres a la tarda hem tingut l’oportunitat de veure un parell de pel·lícules.