L’altra dia, vam poder fer un experiment relacionat amb els canvis d’estats.
Vam observar com el gel es transforma en aigua (fusió), com l’aigua es transforma en vapor d’aigua (evaporació) i com el vapor torna a transformar-se en aigua (condensació).
Aquí teniu unes fotos de tot el procés…
Fins aviat!