 Aquest trimestre els alumnes de cicle inicial hem realitzat algunes sessions de jocs d’arreu del món. Han estat classes molt lúdiques i amb moltes fases d’experimentació. Des de l’inici de l’explicació del joc, la seva identificació en relació al país, la coneixença del seu desenvolupament, la pràctica del mateix i la reflexió o hipòtesis finals de l’estil del joc segons el país del que prové.
Aquest trimestre els alumnes de cicle inicial hem realitzat algunes sessions de jocs d’arreu del món. Han estat classes molt lúdiques i amb moltes fases d’experimentació. Des de l’inici de l’explicació del joc, la seva identificació en relació al país, la coneixença del seu desenvolupament, la pràctica del mateix i la reflexió o hipòtesis finals de l’estil del joc segons el país del que prové. 
Un dels objectius és prendre consciència de tots els recursos que tenim i que, de vegades, podem aprendre a jugar amb qualsevol cosa, només cal organitzar-se.
Hem passat pel Lanzamento du pedra (Brasil), l’aranya triple (xina), la bandera (guatemala), Rock, scissors and paper (Regne Unit)…entre d’altres.
Pau : A mi m’encanta l’aranya triple perquè no paro de córrer en tota l’estona.
Emma: A mi m’agrada més el futbol xinès perquè la manera de jugar va canviant.
Marcos: A mi m’ha agradat el llançament de pedra.
 A més a més aquest treball està destinat també a preparar als alumnes en el coneixement de certs jocs que podran gaudir amb altres alumnes de Cornellà de Llobregat a la sortida destinada a alumnes de 2EP de Jocs del món. Hem treballat el currículum, sobretot la part de Jocs populars i tradicionals, hem jugat al mateix que altres nens/es d’arreu del món i, a més, ens hem preparat per la propera sortida d’educació física.
A més a més aquest treball està destinat també a preparar als alumnes en el coneixement de certs jocs que podran gaudir amb altres alumnes de Cornellà de Llobregat a la sortida destinada a alumnes de 2EP de Jocs del món. Hem treballat el currículum, sobretot la part de Jocs populars i tradicionals, hem jugat al mateix que altres nens/es d’arreu del món i, a més, ens hem preparat per la propera sortida d’educació física.
