Repte matemàtic!

Els alumnes de segon, des de casa, han fet fotografies a diferents formes poligonals i cossos geomètrics que anaven trobant per casa seva. Bona feina guapos i guapes!

Aquí teniu el recull de totes les imatges que m’heu fet arribar!

Visita Mossos d’Esquadra Cornellà

Els alumnes de 2n vam anar a visitar la Comissaria dels Mossos d’Esquadra de Cornellà. Va ser una gran experiència! Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre moltes coses noves!

Tastet de tardor

Hola a tots!

Els alumnes de Cicle Inicial aprofitant que estem en plena tardor i que a l’escola estem treballant els canvis que observem en aquesta època de l’any, hem fet un tastet de tardor. Com ja és tradició a l’escola, hem preparat aquesta activitat per poder observar, tastar i descobrir noves curiositats sobre els fruits típics d’aquesta estació.

Al llarg d’aquest tastet hem pogut tastar i experimentar amb ametlles, avellanes, nous, pinyons, caquis, codonys, castanyes, magranes, panses, figues seques i llimones. A més de tastar-los, els hem tocat, els hem observat, els hem olorat… i així hem pogut descobrir quins gustos ens agraden més i quins menys.

Ens voleu veure en acció? Mireu, mireu!

How to draw a haunted house?

A la classe de segon, aprofitant que aquests dies estem treballant la castanyada i el Halloween,  hem après a dibuixar una casa encantada.

Us deixem l’enllaç al seu canal per tal que pugueu passar bones estones aprenent a dibuixar, escoltant anglès una bona estona, processant informació i el més important… molt motivats!

Mireu quines cases més terrorífiques!