Rodolins a la ràdio!

Els textos poètics, per les seves característiques particulars, tenen un valor intrínsec i educatiu excepcional. A més, constitueixen una font d’estimulació en l’àmbit cognitiu i relacional dels infants, ja que els permeten iniciar-se en l’expressió lingüística per mitjà del joc amb les paraules. L’aspecte lúdic que generen, suposa una motivació pels infants creant actituds positives envers l’exploració de la llengua.

Per aquestes raons, durant aquest segon trimestre, els alumnes de segon de primària hem estat iniciant-nos en el coneixement dels textos poètics treballant amb rodolins, poesies i embarbussaments.

Una de les activitats que més ens ha agradat ha sigut la de crear rodolins amb els nostres noms i, com vam ser molt creatius, per concloure l’activitat, vam deixar-los enregistrats de forma oral a la ràdio de l’escola!  Va ser una cloenda molt divertida!

Aquí us deixem el resultat dels rodolins! Esperem que us agradin!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *