6è Congrès de Ciència

Aquest curs 2018-2019, els alumnes de 2n tindran l’oportunitat de participar al 6è Congrès de Ciències! L’eix temàtic de l’edició d’enguany és “la Química a la teva vida”. Ja que aquest any, és l’Any Internacional de la Taula Periòdica.

El projecte va dirigit a la presentació d’una experiència de recerca per part de l’alumnat. Cada centre serà representat per un petit grup d’alumnes que exposaran la seva ponència acompanyada d’un suport àudio visual.

El Congrés de Ciència pretén donar una eina més per potenciar el treball que s’està portant a terme als centres en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació, i va dirigit des de P5 fins a 6è de primària. Aquesta 6a edició es realitzarà en tres seus, pendents de concretar, els dies 21, 22 i 23 de maig de 2018.

OBJECTIUS

• Valorar el treball científic que es realitza amb l’alumnat en els centres educatius.
  • Treballar i aprofundir en la química en la nostra vida.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en educació infantil i primària.
  • Potenciar les competències científiques, lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat sigui el protagonista de l’activitat i del seu aprenentatge.
  • Afavorir un marc on es puguin mostrar els treballs d’investigació.

Així que endavant alumnes de 2n!!!!