SANT JORDI 2022

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Durant tot el dia hem fet activitats, llegenda, padrins de lectura…

A la tarda, ha vingut la Judit Robert i la Cristina Rom a presentar-nos el seu conte “El viatge de Momi”.

Clica AQUI i podràs veure totes les imatges de la festa.

Bona diada.

SORTIDES D’ENTORN CICLE INICAL.

Aquesta setmana els alumnes de cicle inicial hem fem sortides d’entorn.

Els alumnes de 1r van anar a veure les plantes, arbres i arbustos més característics de la nostra zona.

I els alumnes de 2n van anar a fer un recorregut pels monuments emblemàtics del nostre poble.

Si voleu veure totes les fotografíes que vam fer cliqueu AQUI.

COMPARTIM AMB P3 I P5

Els nens i nenes de primer hem treballat com s’escriu una nota. En vam escriure per a les senyoretes que vam tenir a Educació Infantil i els hi vam portar. Quina sorpresa! Els va fer molta il·lusió!

També hem col·laborat amb els nens i nenes de P5 a fer el seu racó de la tardor. Els hi hem escrit els cartells en lletra de pal i lletra lligada, i els hi hem anat a portar. Quins racons més bonics!

Si cliqueu a la fotografia en veureu un petit resum.