GAUDINT DEL PARC SAMÀ

Els nens i nenes de cicle inicial hem anat d’excursió al Parc Samà i hem gaudit de la flora i la fauna que hi ha.

També ens  han explicat una mica d’història del parc.

Mireu què bé que ens ho hem passat  tots plegats!

Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies.

SORTIDES D’ENTORN CICLE INICIAL

Els/les alumnes de cicle incial vam gaudir del nostre entorn tots plegats.

El dimarts 25 de maig, els/les alumnes de primer  vam fer un recorregut pels voltants del nostre poble. Vam sortir de l’escola i tots plegats vam caminar per la muntanya per observar les diferents plantes, arbustos i arbres del nostre municipi.

Clica sobre la imatge per veure més fotografies.

El dijous 27 de maig, els/les alumnes de segon vam fer un itinerari per observar i aprendre una mica més sobre els monuments més emblemàtics del poble.

Clica sobre la imatge per veure més fotografies.

En acabar la passejada, tant primer com segon vam anar a la biblioteca Municipal a esmorzar i escoltar un conte que ens va explicar la Judit. Moltes gràcies Judit!

CARNESTOLTES 2021

Un any més, el rei Carnestoltes Dibuixvoltes ens ha vingut a visitar. Tot i les restriccions hem pogut gaudir d’una setmana molt divertida.

Tot va començar amb les ordres que tots i totes vam fer de bona gana, després el dijous gras el vam rebre al pati de l’escola repartits per la pista en grups bombolla. Els alumnes de 6è van cantar les tradicionals nyacres. A la tarda vam anar a berenar al parc Maria Martori.

Divendres a la tarda gran ball de carnaval a la pista, tots i totes disfressats disposats a passar-ho molt bé.

Finalment, el dimarts vam sortir novament a la pista per acomiadar al nostre rei preferit.

Fins l’any que ve.

Uns convidem a fer un petit tastet de com ho vam gaudir, cliqueu a la foto i podreu veure tot l’àlbum.

NADAL 2020

Nadal ha arribat,  i encara que d’una forma diferent, no hem deixat de fer les tradicions que més ens agraden. Nadales, poemes, postals, patges reials i el nostre estimat tió. Bones festes i fins la tornada.

Si voleu veure totes les fotos cliqueu a la imatge.

30 MINUTS DE LECTURA

Quan comencem la primària encetem una activitat que ens acompanyarà tota aquesta etapa: els 30 minuts de lectura diària.

Comencem el dia amb una estona de lectura. Les activitats que fem són:

• Lectura Compartida.
  • Àlbums il·lustrats.
  • Comprensió lectora.
  • Biblioteca a l’aula.
  • Lectures en anglès.

Si voleu veure més fotos cliqueu a la imatge.

CELEBREM LA CASTANYADA

Imatge

Com cada any hem celebrat la castanyada a l’escola. Enguany ha estat una mica diferent, hem baixat al pati i ens hem posat per grups estables per gaudir de les cançons i danses típiques d’aquesta festa.

Tot i que no hem pogut coure castanyes ni fer panellets, cadascú hem portat un esmorzar típic de tardor.

Però els nens i nenes de sisè s’han vestit de castanyers i castanyeres per fer-nos ballar i passar una bona estona.

Clica a la imatge per veure més fotos.

Anem a plantar a l’hort

Com ja sabeu, la nostra escola està inclosa dins el programa escoles verdes. És per això que cada any, volem innovar, avançar i organitzar accions educatives  per afrontar des de l’educació, nous reptes i valors de la sostenibilitat.

El projecte de l’hort escolar seria l’eix principal que ens defineix com a escola verda, a través del qual volem que els nens i les nenes s’impliquin per treballar tot tipus de contingut.

La implicació en l’entorn és bàsica per promoure un canvi de cultura.

La setmana del 12 al 16 d’octubre, tots els nens i nens de l’escola vam anar per classes a plantar a l’hort. Cada classe els hi va tocar un tipus de planta (enciams, bledes, cols, bròquils, escaroles, etc)

Cada cicle serà responsable de la seva zona i per classes l’haurem de cuidar traient les males herbes, regant-lo, collint les plantes quan es facin grans etc. A més a més, des de la classe es treballaran  molts altres continguts.

Si voleu veure més fotos cliqueu a la imatge.

1r i 2n EL NOSTRE DIA A DIA

Ja portem més d’un mes de curs i els / les alumnes de cicle inicial ens estem adaptant molt bé a l’escola. Cada dia aprenem coses noves, gaudim i ens esforcem per millorar. Tot això sense deixar a banda la seguretat i les mesures d’higiene tant necessàries en aquests temps que ens ha tocat viure.

Us convidem a fer un cop d’ull a totes les activitats que fem.

Temps de confinament

Ha estat un tercer trimestre molt especial, hem treballat separats però gràcies a la tecnologia hem estat a prop. I aquí teniu una petita mostra en forma de regal, si l’obriu trobareu un recull de les activitats que ha fet cada classe, un conte i un missatge dels vostres mestres.

Per no oblidar aquesta etapa us enllacem amb tots els centres d’interès amb els que  hem après, hem descobert, hem gaudit, hem rigut….i també ens hem trobat a faltar.

MAPA