Excursió de final de curs!!!

Estem a les acaballes del curs i és moment de dur a terme algunes de les propostes didàctiques que no hem tingut temps durant el curs.

Aquest any la sortida de final de curs va ser una visita guiada amb taller inclòs al Museu de la Xocolata de Barcelona. Anar a la capital ja és tota una experiència per alguns dels nostres alumnes i visitar un museu tant dolç era visita obligada.

Els nostres alumnes van gaudir d’allò més i aquí en teniu una mostra.

PLÀSTICA A 2n

Els alumnes de 2n han treballat les il·lusions òptiques i les trampes visuals. Han realitzat un treball consistent en afegir un element real en un dibuix fet per ells i que l’element quedi ben integrat en el conjunt. Aquests són els resultats.

JORNADES CULTURALS

Com a tancament del segón trimestres, la darrera setmana abans de les vacances de Setmana Santa, a l’escola vam celebrar les Jornades Culturals, enguany dedicades a l’ermita de la Mare de Déu  de la Roca.

Vam fer un seguit d’activitats centrades en aquest element històric del nostre patrimoni; incloent sortida d’entorn per admirar l’edifici i el seu entorn així com tallers inspirats en l’ermita i les llegendes de la zona.