DEURES/DEBERES

Bon día famílies!!!
Aquí teniu els deures d’aquesta 7na setmana del 3r trimestre.
Recordeu que els heu d’entregar no més tard de tarda del divendres 29 de maig!

¡¡¡Buenos días famílias!!!
Aquí tenéis los deberes de esta 7ª semana del 3r trimestre.
¡Recordad que los tenéis que entregar como mucho la tarde del viernes 29 de mayo!

DEURES/DEBERES 1r i 2n: 5ª setmana 3r trimestre

Estimades famílies, aquí teniu els deures d’questa setmana, que va del 11 al 15 de Maig.

No us oblideu de posar el nom del vostre nen o nena al email que envieu amb les tasques!!! Penseu que els mestres  rebem molts emails al día!

Ànims i a treballar!!!

Queridas familias, aquí tenéis los deberes de esta semana, que va del 11 al 15 de Mayo.

¡¡¡No os olvidéis de poner el nombre de vuestro niño o vuestra niña al email que enviéis con las tareas!!! ¡Pensad que los maestros recibimos muchos emails al día!

¡¡Ánimo y a trabajar!

UNA ROSA PER SANT JORDI

Els nens i nenes de 2n A i de 2n B han fet una rosa per Sant Jordi i han recitat un poema (activitat proposada per Català aquesta setmana, amb motiu de la festa).

SANT JORDI 2020

Els  “Petits Prínceps i Princeses” de primer ens feliciten la Diada de Sant Jordi amb roses de tots colors fetes per ells mateixos!!!

CONTE DEL CORONAVIRUS

Enllaç

Estimades famílies, desitgem que esteu tots molt bé.
Aquí teniu un conte per poder fer entendre millor als vostres nens i nenes què és el Coronavirus.
Esperem que gaudiu de la lectura!

Aquí teniu el link per accedir:

Queridas famílias, deseamos que estéis todos muy bien.

Aquí tenéis un cuento para explicar a vuestros hijos e hijas qué es el Coronavirus.

¡Esperamos que disfrutéis de la lectura!

Aquí tenéis el link para acceder al cuento:

DEURES/DEBERES 1r i 2n: 1r Setmana 3r trimestre

Bon día famílies!!!
Aquí teniu els deures d’aquesta 1ª setmana del 3r trimestre.
Recordeu que els heu d’entregar no més tard de tarda del divendres 17 d’abril!

¡¡¡Buenos días famílias!!!
Aquí tenéis los deberes de esta 1ª semana del 3r trimestre.
¡Recordad que los tenéis que entregar como mucho la tarde del viernes 17 de abril!

Els alumnes de segon van al Zoo

El passat 25 de febrer els nens i nenes de segon van anar al Zoo de Barcelona a realitzar un taller dels animals vertebrats.

Van aprendre conceptes nous i tanmateix van poder relacionar-los amb tot el que ja havien aprés a l’escola. Per finalitzar van experimentar les diverses textures de la pell d’alguns animals.

Visitant el  Zoo van poder veure la Thembi, la cria de girafa filla de la Nuru, nascuda al Zoo el 10 de febrer.