UN MATÍ AL AL TEATRE

Dels sorolls de la casa, de les bruixes, dels monstres peluts… Hi ha gent que té pors i hi ha qui, a més a més, les col·lecciona, com en Dani, el protagonista de la història que hem anat a veure els nens i nenes de CI.

En Dani col·lecciona les pors i les guarda des de ben petit. Ara les té ben endreçades en capses, bosses o gàbies, ja que a cada por li pertoca un recipient diferent. Hi ha pors que ja estan seques i no li fan cap mal. D’altres encara es belluguen de tant en tant i algunes, fins i tot, no es deixen atrapar. Per sort, cada cop són més les que estan tancades i quietes als seus recipients. En Dani ens ha presentat i ensenyat la seva col·lecció de pors i ens ha explicat les pors que tenia de menut.

Visitem la casa de les abelles!!

El passat dimarts 20 de novembre els nens i nens de 1r i  2n vam visitar la casa de les abelles a StPere de Torelló. Ens va agradar molt perquè ens vam poder vestir d’apicultors, vam veure les abelles, vam reconèixer l’abella reina i finalment,  vam observar com s’extreia la mel de les bresques i la centrifugadora.

Com a regal ens vam endur un pot de mel de mil flors deliciosa!!

Comencem a plantar a l’hort!!

Amb un nou curs fem plantada a l’hort.

El passat dilluns 19 de novembre, tots els nens i nenes d’ Infantil i Cicle Inicial vam plantar a l’hort: enciams, escaroles, bròquils, col, col llombarda, bledes, faves, pèsols, alls i cebes!!

We celebrated the English Day!

El passat divendres 9 de novembre tota l’escola vam celebrar l’ English Day.

Al matí els alumnes de 1r, 2n i 3r  vam anar a veure l’ obra de teatre “The  Little  Red Riding Hood”  i alguns nens i nenes van pujar a l’escenari amb els actors. Després, dues noies d’ Erasmus  d’ Hongria ens van fer una presentació en anglès del seu país i ens van cantar cançons a 1r.  A 2n, en Pep Riera, el pare de l’ Elna, ens va ensenyar diferents activitats divertides sobre animals amb les seves accions i els seus moviments. I finalment, amb l’ Eulàlia, mestra d’ anglès del curs passat, els alumnes van realitzar diverses activitats relacionades amb el projecte del Calendari que treballen durant aquest trimestre.

A la tarda, els nens i nenes de 4t, 5è i 6è ens van preparar “A Treasure  Hunt”, un joc de pistes que van fer posant a la pràctica la llengua anglesa.

Les noies d’ Erasmus

A punt per veure l’obra Little Red Riding Hood.

Gaudint del joc de pistes “Treasure Hunt”

Aquí veureu més fotos de l’ English Day:

Quan novembre ve, abriga’t bé!

Per la Castanyada també vam rebre la visita de la Castanyera que va venir molt abrigada i  ens va explicar que viu lluny a les muntanyes… i tots plegats li vam cantar cançons de la tardor i li vam ensenyar els panallets embolicats a punt per menjar!!

A la tarda, vam cantar cançons molt animades, juntament amb els nens de Cicle Infantil. La senyora Castanyera ens va felicitar i  vam estar molt contents!!

Carrussel Castanyada

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

JA TENIM ELS PANALLETS FETS!!

Estem preparant la Castanyada i ja tenim els panallets a punt!!N’hem fet de pinyons, coco i de xocolata amb cirereta.

Els nens i nenes de Cicle Inicial els han fet amb molta il·lusió i desitgem que us agradin. Bon profit!

Aquí veureu més fotos:

A PRIMER JA TENIM NOM DE CLASSE!!

A PRIMER JA TENIM NOM DE LA CLASSE!

1rA som la classe dels MAMUTS

1rB som la classe del les ÀLIGUES

INICIEM EL NOU CURS!!

Hola Famílies !!

Benvingudes al nou curs 2018-2019 !! Com ja sabeu aquest any l’iniciem amb moltes novetats, moltes ganes i molta il·lusió!!

Colònies 2n

Els nens i nenes de segon de l’escola Ildefons Cerdà vam anar de colònies a la casa de colònies Artur Martorell de Calafell.

El mero

Ens ho vam passar genial!!! Repetirem!

El lluç

El congre

Les orades

SORTIDA CATALUNYA EN MINIATURA

Els nens i nenes de primer, el passat 22 de març, vam anar a Catalunya en Miniatura.

Allà vàrem fer una activitat d’orientació amb mapes, brúixoles.. i vàrem buscar unes pinces amagades que hi havia al parc.

Després de dinar vàrem anar a mirar les maquetes a través d’un conte amb els nostres amics els gegants Cat i Unya.

Ens hem divertit moltíssim!!!