CONTES ENCADENATS DE CICLE INICIAL

Hola famílies,

Us deixem els enllaços dels contes encadenats que han fet els infants de cicle inicial.

Esperem que us agradin molt i gaudiu d’una estona escoltant aquests contes encadenats!!

A mesura que en vagin arribant més ja els anirem publicant!!

Cliqueu els títols per poder escoltar-los.

TÍTOL: EL POBLE DELS NASSOS, OLORS I COLORS

AUTORS: Yasmin, Ezequiel, Irene, Nil i Adam

TÍTOL: La poció màgica

AUTORS: Ruth, Marc, Xevi, Àlex i Ada

Publicat dins de General | Comentaris tancats a CONTES ENCADENATS DE CICLE INICIAL

RECOMANACIONS PER CONTINUAR AMB L’APRENENTATGE DE LA LECTURA A CICLE INICIAL

Com bé sabeu, l’aprenentatge de la lectura és un dels pilars més importants a cicle inicial, i és molt important que durant el període de vacances els vostres fills i filles llegeixin de forma molt habitual.

Les estones destinades a la lectura poden ser individuals, en veu alta, compartint lectura amb el pare o la mare, fent posades en comú del que s’ha llegit, jugant a  jocs on  s’hagi de llegir, fent-los partíceps d’activitats del dia a dia que impliquin llegir, etc.

Lo important és que  durant l’estiu puguin continuar amb l’aprenentatge iniciat durant el curs tant a nivell de fluïdesa com de comprensió.

Per aquets motiu, i per la importància que té la famíli en aquest aprenentatge, us fem arribar un enllaç on trobareu propostes de lectures adequades, i webs amb jocs i activitats.

RECOMANACIONS D’ESTIU PER LA LECTURA

Us desitjem molt bon estiu a tothom i unes bones vacances.

ACTIVITATS SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Bon dia família!!

Us fem arribar les tasques per aquesta última setmana del curs. Aquestes tasques tenen un caire més lúdic i ja no seran retornables.

Veureu que aquesta setmana hi ha una unica entrega tant pels alumnes de primer com pels de segon.

1r i 2n Setmana del 15 al 19 de juny

ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

Bon dia família!!

En aquests enllaços podreu accedir a les tasques proposades per aquesta setmana. El primer enllaç que trobareu és pel curs de PRIMER i el segon enllaç és pel curs de SEGON. Que tingueu una bona setmana!

1r setmana del 2 al 12 de juny

2n setmana del 8 al 12 de juny

QUIERES REÍR UN POCO?

Os pasamos un vídeo donde vais a reír un montón con los chistes que han contado los alumnos de primero y segundo!!

Esperamos que paséis un rato divertidísimo!!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a QUIERES REÍR UN POCO?

ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 2 AL 5 DE JUNY

1r setmana del 2 al 5 de juny

2n setmana de l’2 al 5 de juny

Molt bona setmana a tothom!!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 2 AL 5 DE JUNY

ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG

1r setmana del 25 al 29 de maig

2n setmana del 25 al 29 de maig

ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 18 AL 24 DE MAIG

1r – setmana del 18 al 22 de maig

2n setmana del 18 al 22 de maig

ACTIVITATS DE LA SETMANA DE L’11 AL 15 DE MAIG

1r de Primària setmana de l’11 al 15 de maig

2n de Primària setmana de l’11 al 15 de maig

ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 5 AL 8 DE MAIG

En aquests enllaços podreu accedir a les tasques proposades per aquesta setmana. El primer enllaç que trobareu és pel curs de PRIMER i el segon enllaç és pel curs de SEGON. Que tingueu una bona setmana!

1r Primària – Setmana del 5 al 8 de maig

2n Primària – Setmana del 5 al 8 de maig

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ACTIVITATS DE LA SETMANA DEL 5 AL 8 DE MAIG