HÀBITS DE TREBALL DEL CICLE

A primer a l’ aula:

– Treballem amb llapis

– Pintem amb colors

– Repassem els títols amb retoladors

– S’ utilitza el regle per fer ratlles i enquadraments.

A segon a l’ aula:

– Treballem amb llapis

– Pintem amb colors

– Repassem els títols amb retoladors

– Introduim l’ ús del bolígraf blau per fer còpies i copiar enunciats.

–  S’ utilitza el regle per fer ratlles als fulls de dictats de nombres

– Per fer enquadraments i fer ratlles

– Per mesurar en cm i dm

– Tenen dos regles un de petit per quan treballen amb la llibreta i un de gran per quan treballen amb el foli

A nivell de cicle:
-És important pels nens/es del cicle el treball cooperatiu i el respecte vers els altres.

Valorem l´esforç com a font d’ aprenentatge.

– Treballem les capacitats de cadascú a ritmes diferents.

–  Acceptem les nostres limitacions  “Encara no ho sé fer … però m’ hi esforço”

MATERIALS

Els materials que utilitzem per treballar són :

. Fulls de pauta

. Fulls de quadrícula

. Folis

. Llibreta de 50 fulls a primer i de 100 fulls a segon.

. A la llibreta de segon fem dues pestanyes ja que hi treballem: català, castellà, i matemàtiques

MEMORITZACIÓ

– Memoritzar petits textos de coneixement del medi i saber-ne fer una exposició comprensiva.

– A segon memoritzar les taules de multiplicar.

– A primer memoritzar taules de sumar.

– Memoritzar alguna norma ortogràfica.

– A segon de castellà reconèixer les grafies pròpies d’ aquesta llengua.

DEURES

A primer:

– Llegir a casa diariament.

– Acabar feines que no s’ han acabat a classe.

– Fitxes de reforç.

A segon:

– Fitxes per acabar.

– Lectura diària

– Fitxes de reforç

– Memoritzar algun resum de coneixement del medi…

Els deures es faran durant la setmana i el cap de setmana és per descansar.

En cas de malatia fan els treballs que s’ han fet a l’ aula.

Tots els deures estan explicats i marcats.

Podem donar o bé fitxes preparades pel mestre o bé fitxes del llibre.

IMPLICACIÓ DELS PARES EN ELS DEURES

– Els deures es contesten amb llapis i es pinten amb colors no amb retoladors ni bolígrafs.

– Es fan només els exercicis marcats.

– Vetllar per la presentació correcte.

– Els deures de la tutora es donen un dia per l’ altre.

– En el cas de segon només es repassen amb retoladors els títols i les sanefes.

– Demanem que els pares repassin el que han fet per comprovar que han complert amb el deure i mirar com està la presentació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

 
Go to Top