-

-
-
-
Articles més recents
- Fem la mona!
- El dia de la Pau
- Els padrins lectors.
- Celebrem les festes de Nadal a l’escola
- 1r celebrem les festes de Nadal a l’escola.
- Projecte de medi: els nostres Lapbooks.
- Visita a la fàbrica de Fermator.
- Projecte de medi: Què és un Lapbook?
- Les castanyes eixerides de primer.
- Visita a un castanyer.
- Sortida al Camí dels Fontanals de 1r i 2n.
- Benvinguts i benvingudes al nou curs.
- Ens vam disfressar!
- Els nostres Lapbooks
- Benvinguts al bloc del Cicle Inicial de l’Escola Antoni Vilanova de Falset.
Enllaços
Administració
COMPTADOR
Visitants
Arxiu mensual: maig de 2017
Fem la mona!
Per acabar el 2n trimestre, el dia 7 d’abril els alumnes i les alumnes de 2n vam fer la mona! Vam posar-hi mooooolta xocolata i ens va quedar boníííssima!!! Per acabar, la vam decorar i ens van quedar així de … Continua llegint
Publicat dins de CURS 2016-2017
Deixa un comentari


