-

-
-
-
Articles més recents
- Fem la mona!
- El dia de la Pau
- Els padrins lectors.
- Celebrem les festes de Nadal a l’escola
- 1r celebrem les festes de Nadal a l’escola.
- Projecte de medi: els nostres Lapbooks.
- Visita a la fàbrica de Fermator.
- Projecte de medi: Què és un Lapbook?
- Les castanyes eixerides de primer.
- Visita a un castanyer.
- Sortida al Camí dels Fontanals de 1r i 2n.
- Benvinguts i benvingudes al nou curs.
- Ens vam disfressar!
- Els nostres Lapbooks
- Benvinguts al bloc del Cicle Inicial de l’Escola Antoni Vilanova de Falset.
Enllaços
Administració
COMPTADOR
Visitants
Arxiu mensual: febrer de 2016
Ens vam disfressar!
La setmana de carnaval és diferent i el Rei Carnestoltes ens va demanar que vinguéssim disfressats a classe!!!! Les consignes van ser: Dilluns: Posa’t una cosa que tapa, un barret i una capa. Dimarts: Si vols gaudir del carnaval, vine … Continua llegint
Publicat dins de Cicle Inicial 2013-14
Deixa un comentari


