CONSTRUÍM ROBOTS

FMás de 9 000 imágenes gratis de Robot y Inteligencia ...a unes setmanes, durant les sessions de robòtica, l’alumnat de segon vam iniciar un projecte molt especial: construir robots utilitzant materials reciclables.

En petits grups vam fer un dissenyar per crear els nostres propis robots. Primer, vam parlar de com podrien ser i quins materials necessitaríem. Així, amb molta imaginació vam decidir que el construiríem amb materials reciclables.

Com a bons inventors, ens vam posar mans a l’obra i, entre tots, vam aconseguir capses de cartó, taps, rotlles de paper, ampolles i oueres entre altres materials que normalment llencem.

El resultat ha estat espectacular! Treballant en equip vam confeccionar robots amb diferents formes i mides.

Al llarg de tot aquest procés ens hem implicat moltíssim, ja que hem compartit idees, ens hem ajudat els uns als altres i hem posat a treballar la nostra imaginació i enginy. Però, no podem oblidar que, hem après a donar una segona vida a molts materials reutilitzant-los.

Estem molt orgullosos dels nostres robots!

Enhorabona!

Aquí teniu l’enllaç per poder veure el nostre treball.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari