FESTA DE L’AIGUA!

A Cicle Inicial vam acomiadar el curs fent jocs d’aigua. Va ser molt divertit i vam quedar ben molls! I per acabar de refrescar-nos vam menjar un gelat!

IMATGES DE LA ÚLTIMA SORTIDA DEL CURS AL CIRC CRIC!!!

Famílies, us passem unes quantes imatges de la última sortida del curs. Vam visitar el circ cric i vam poder gaudir d’uns espectacles fantàstics que ens van encantar!

LES OBRES DE TEATRE DE SEGON!

Les dues classes de segon ja vam representar la nostra obra de teatre: “Els tres porquets i companyia”. Us la volem ensenyar perquè la pugueu gaudir i esperem que us agradi tant com a nosaltres ens va agradar preparar-la i sobretot representar-la.

PROJECTE SAMBORI 2022 JO VULL I TU ?

Voleu conèixer un projecte d’escola ?

JORNADES ESPORTIVES A PRIMER

Els dos grups de primer de l’escola vam participar a les Jornades Esportives. Vam poder provar i practicar molts esports diferents. Vam aprendre  coses noves d’aquests esports i ho vam poder posar en pràctica.  Ens ho vam passar genial.

CELEBRACIÓ DE SANT JORDI

Per celebrar Sant Jordi vam participar en el tradicional concurs de dibuix de la nostra ciutat i en el concurs literari de l’escola. També vam fer unes roses ben dolces que feien molt de goig.

FENT LA MONA!

A cicle inicial, vam acabar el segon trimestre fent una mona boníssima. Mireu quina bona pinta! Es va acabar ben ràpid.

SORTIDA AL MAS CORCÓ

Les nenes i els nens de primer vam visitar el Mas Corcó. Us volem deixar un recull de fotos perquè pugueu veure que bé ens ho vam passar! Ens va agradar molt veure els animals i ens van explicar com es cultiva el blat i com es fa la farina i el pa. Amb els cereals que cultiven es fan la farina per fer el seu propi pa. Vam aprendre moltes coses i ho vam passar genial!

SORTIDA A LES BASSES

L’alumnat de segon va poder gaudir d’una sortida a “Les Basses”. Una casa de pagès amb agrobotiga situada a Manlleu on vam poder observar les vaques, ens van explicar com les cuiden i també vam poder veure com es fa el mató!  Us deixem un recull de fotos.

SORTIDA DE PRIMER AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

A la sortida que vam realitzar al Museu Industrial del Ter, l’alumnat de primer va poder observar els habitants del riu a l’aire lliure i també al laboratori del museu. Ens va agradar molt observar amb els binocles  i també poder aprendre tantes coses sobre els diferents peixos que vam observar al laboratori. Ens ho vam passar molt bé!