SORTIDA A LA FAGEDA D’EN JORDÀ

Tot el Cicle Inicial va poder gaudir d’un dia molt especial visitant la Fageda d’en Jordà i la cooperativa “La Fageda”. Primer vam visitar la cooperativa on ens van ensenyar i explicar molt bé com cuiden les vaques i com fan els iogurts i altres làctics. A la tarda vam fer una passejada amb carruatges per la Fageda d’en Jordà. Ens ho vam passar molt bé!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SORTIDA A LA FAGEDA D’EN JORDÀ

RECITEM POESIA

Els nens i nenes de primer recitem poesia.  Mireu que bé que ho fem!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a RECITEM POESIA

CONCERT DE COMBOS AL TEATRE CENTRE DE MANLLEU

A Cicle Inicial ens ho vam passar genial assistint a un concert de combos al Teatre Centre de Manlleu. Era un concert amb piano, baix, guitarra elèctrica i bateria. Ens van explicar i vam aprendre moltes coses noves de cada instrument.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a CONCERT DE COMBOS AL TEATRE CENTRE DE MANLLEU

TALLER DE FELTRE A PRIMER

Les nenes i els nens de primer vam anar a fer un taller de feltre al Museu del Ter. Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt fer les nostres creacions amb llana, aigua, sabó i les nostres pròpies mans.

A SEGON VISITEM ELS HORTS DE CANS SANGLAS

Els de segon  vam visitar els Horts de Can Sanglas. Ens van explicar moltes coses de del funcionament dels horts i sobretot,  de les verdures que hi vam poder observar.

VISITA ALS HORT DE CAN SANGLAS

Els alumnes de primer vam anar a visitar els Horts de Can Sanglas. Vam aprendre moltes coses de les verdures i d’algunes fruites com les maduixes. Ens va agradar molt!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a VISITA ALS HORT DE CAN SANGLAS

TALLER DE BOOMWHACKERS AMB SANTI CARCASONA

La setmana passada a Cicle Inicial vam participar en un taller de percussió a càrrec d’en Santi Carcasona. Vam gaudir portant el ritme de diferents maneres i sobretot amb els BOOMWHACKERS, uns tubs de plàstic que emeten diferents sons depenent de la mida i el color. Mireu que bé ens ho vam passar!

Activitat PMOE.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a TALLER DE BOOMWHACKERS AMB SANTI CARCASONA

FILEM I TEIXIM!

Les alumnes i els alumnes de segon vam anar a fer un taller al Museu industrial del Ter. El taller es deia “FILEM I TEIXIM”. Ens vam convertir en treballadores i treballadors d’una antiga fàbrica cotonera. Vam aprendre a transformar la planta del cotó en fil! També vam aprendre moltes coses sobre el funcionament de les fàbriques i com vivien els seus treballadors  i treballadores. Hem après que treballaven moltes hores i hem vist en una fotografia que hi treballaven nenes des de ben petites!

Publicat dins de General | Comentaris tancats a FILEM I TEIXIM!

UN ESMORZAR SA

Els alumnes de primer vam participar en el taller “EL SECRET D’ESMORZAR BÉ” on vam recordar com n’és d’important fer un bon esmorzar, saludable i equilibrat. A més d’aprendre moltes coses i recordar-ne d’altres, ens ho vam passar molt bé.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a UN ESMORZAR SA

TALLER DE REGULACIÓ EMOCIONAL

Els alumnes de segon hem participat en el taller “Regulació emocional a través del moviment”. Ha estat molt interessant i hem après moltes coses que ens poden ajudar.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a TALLER DE REGULACIÓ EMOCIONAL