Ja tenim samarretes per les competicions!

El CET Maresme ja te samarretes per les competicions!

Diumenge, a Vacarisses, debutarà l’equip masculí a la Lliga Catalana de Tamorí i les estrenaran.

Aprofitem per desitjar-los molta sort!!!

pic_1088

2 thoughts on “Ja tenim samarretes per les competicions!

  1. Marta

    Quina xulada!!! i que bé les van lluir (i suar!) a la primera jornada de la lliga el diumenge

  2. Josu

    Però que guapesssssssssssss…………. i, ostres tu, quins colors més “potens” els de la màniga dreta :).
    ânims que això comença.
    Abraçades
    Josu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *