| El CET Maresme ja te samarretes per les competicions!
Diumenge, a Vacarisses, debutarà l’equip masculí a la Lliga Catalana de Tamorí i les estrenaran. Aprofitem per desitjar-los molta sort!!! |
![]() |
| El CET Maresme ja te samarretes per les competicions!
Diumenge, a Vacarisses, debutarà l’equip masculí a la Lliga Catalana de Tamorí i les estrenaran. Aprofitem per desitjar-los molta sort!!! |
![]() |
Quina xulada!!! i que bé les van lluir (i suar!) a la primera jornada de la lliga el diumenge
Però que guapesssssssssssss…………. i, ostres tu, quins colors més “potens” els de la màniga dreta :).
ânims que això comença.
Abraçades
Josu