Esquimals lectors,
Avui ja he acabat definitivament el vídeo que ja sabeu. Dilluns us l’ensenyaré a primera hora. Mentre l’acabava de muntar he repassat mentalment tots aquests dies del projecte de la “República independent de 6è” i m’he sentit molt feliç. Molt feliç de ser la vostra mestra i compartir tants bons moments amb vosaltres.
Justament he trobat una imatge molt especial que ens va fer la Júlia el dia que va venir (que, per cert, mil gràcies per venir, per la samarreta i per seguir en contacte):

M’alegra profundament tenir moments tots junts en què som una pinya (o una tribu) i en què tothom és tan respectuós i posa tant de la seva part perquè tot funcioni. M’agrada parlar amb vosaltres com a grup i amb cadascú de vosaltres de manera individual. M’agrada perquè veig que aneu madurant, que cada vegada opineu amb més criteri i que cada vegada més teniu opinions més raonades i profundes. Em fa feliç veure que sou persones sensibles.
En general, estic molt contenta de com ha començat aquest curs i de la dinàmica de grup que tenim.
Seguim així, gaudint de les coses que ens uneixen i ens fan sentir part d’un grup. En aquest sentit, penso que serà magnífic anar construint la nostra biblioteca musical, per això, us deixo aquí les dues primeres cançons dels Esquimals lectors:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cx9mUyVMgtk[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OO3kH9mlEMk[/youtube]
Una abraçada,
Lara.

Estimata esquimals lectors,
Edtic molt contenta també de tenir a la Lara como a profe també aqiest any. Ya anem a Sise no m’ho puc creure si da una anys estaba desitjant arribar a Sise perque nones faltaba un any per anar a l’institut o ara edtic desitjan que aquest moment no acabi mai.
En esperen moltes aventures per devant o moltes examens
Perdo per le faltes d’ortografía esque el móvil emb corexeix❤
Lara moltes gracias pel teu comentari yo también estic molt contenta de que sigues la nostre profe moltes gracias pel que fas per nosaltres un peto
Hola, Esquimals lectors i Lara .
M’ha agradat mol la república , i m’ho he passat genial .
Lara et vull donar les gracias pero tot i per estar allá amb nosaltres te estima moltissimmmmmm la teva Nadia P.
Su mama!!!!❤
Hola 6è,
Jo tambe estic molt content i disfruto molt de tot el que fem junts, gracies Lara per tot. Als meus pares els i va encantar l’iglu, el vídeo i la carta … Espero seguir disfrutan i treballant molt …. Adeu
Hola esquimals,
estic molt contenta de que hageu començat el curs bé.
Ja us dic jo que aquest curs, entre les colònies i el musical, que per cert ho fareu molt bé, us passarà molt ràpid.
Espero que us vagi bé tot 6è, gaudiu ser els grans que després sereu un altre cop els petits, doneu un bon exemple als petits i divertiu-vos.
US ESTIMO
PETONS 🙂
Hola Esquimals lectors ,
Estis molt contenta de començar 6è amb moltes ganes .
M´encanta estar amb vosaltres ,sou com la meva segona família os estimo tant que no puc més .
Jo també estic molt alegre ,contenta i orgullosa de tenir una profe que millor que ella no hi ha .
Gràcies Diana per el teu comentari ,donarem exemple als petits i segur que ens divertirem molt .
Jo espero passar – m´ho tant bé que sempre us tindre al cor.
Molts petons.
Diana gracies per comentar ,t’estimo molt i jo tambe espero que vago be.
Vagi tot bé .
Perdo
Hola conoces a la Erika de Tercero. Adeu
Hola esquimals lectors !!!
Jo estic molt contenta que la Diana ají comentat al bloc i tanbé estic dacort amb el comentat la Diana !!!
Esperu que et vji bé l ‘ institut,;.)
Ja se que aquí i i tanbé estic dacort amb el que ha comentat falta un que
Hola Esquimal.
El nostre grup ens ho em passat super bé decorant la classe. En em esforçat moltíssim en omplir tot el sostre de estalactites, en fer el tren, en ordenar les ceres ect. Però sobretot en ajudar-nos.
Diana moltes gracies per el teu comentari!
PD: moltes gracies Lara per penjar les fotos m´ha fet molta il·lusió.
Adeuu Esquimalss!
Hola esquimas lectors ,li vulia di a Lara moltas gracies per tot .Est la mellor profesora, mai mavia sentit tan agust.
Gracias per fermi els mijors añs del mont. yo bui enpuertarti al estitut Lara pero no espo :(. Gracias per fermi mes bona persona . Yo estic orguyosa de se la teva aluna de britat 🙂 tu senpra astaras al meu cor Lara tes timuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Elena 🙂