6) Capítols 18-24 (escales de valoració)

Talpetes,

Això ja està arribant al final !!!!

Quins nervis per saber què serà d’en Tobi, no? I dels pares, què se n’haurà fet? Estaran morts? I l’Elisha?

Aquestes darreres setmanes (amb algunes interferències) hem seguit endavant, centrant les activitats de la novel·la en la construcció d’escales de valoració dels personates. Hem fet una llista d’adjectius que ens venien al cap pensant en els personatges i després vam buscar el seu antònim. A cada escala vam col·locar, a un extrem, l’adjectiu positiu i a l’altre, l’adjectiu oposat. En aquesta escala vam siutar els 10 personatges que ens van semblar més rellevants.

Així doncs, el quadern d’aprenentatge d’aquesta setmana se centra en les reflexions sobre el que heu après fent aquesta activitat.

Endavant !!

13 respostes a 6) Capítols 18-24 (escales de valoració)

  1. Nerea R.S. diu:

    Jo el que he apres en aquets capitols es:les paraules de la história, son molt ricas i aixo del llibre es el que fa aprende.

    La segona opció que fa aprendre son les aventures que tè en Tobi,perque si tens una história a fer,pots solucionar els problemes amb les aventures.

    Crec que aquesta nobela es eficaç perque te chicha, com diu la Mireia, tot seguit pensu en tot ho valent que es en Tobi.

    Una abraçada mooooollllt gran a les TALPETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Michelle diu:

    Hola Talpetes,

    El que he après aquesta setmana amb les escales de valoració ha estat:

    1. Ara se jutjar als personatjes pels seus comportaments.
    També se que a les persones no s’han de jutjar si no tens cap pista.

    A més a més he après a escriure ”Jo Mitch”.

  3. Lucas diu:

    Jo ha la “Escala de valoració”el que he après es que cadascú té coses bones i coses dolentes. També vull dir que amb la escala de valoració reflexiones sobre les coses bones de la vida i coses dolentes de la vida.
    El que he après també és ha vocalitzar millor.
    “L’escala de valoració” va ser molt divertida, allà tots parlant del Tobi i on anava cada personatge.
    un petóper les Talpetes i per la Lara.

    🙂 🙂

  4. salvador diu:

    Hola Talpetes,

    jo he après en “les escales de valoracio” ha descutir amb
    els meus conpanys, perque jo abans no participava quan parlavem d’aquest llibre.
    I ara amb les escales de valoració he cambiat. També he après ha
    descobrir paraules noves com per exemble, eficaç o ineficaç.
    Finalment, vull dir que ha estat molt divertit.

  5. Vanessa diu:

    Hola talpetes,

    Aqui us deixo el meu Quaden d’apranantatge.

    Jo he apres a situar els personatges a les escales de valoracio i tambe a descriure als personatges com per exemple al Jo Mitch va a no aventurer i en Leo Blue tambe perque es un home del Jo Mitch i sempre sempre a de anar amb ell.

  6. aida diu:

    Jo fent l’escala de valoració he apres a situarals personatjes.Tambe recordes com son els personatje perque potser mes al principi de la histori Tobo Lolness eren bons i ara o al reves.Tambe he apres a veure els personatjes mes protajonistes i els menys protajonistes.

  7. thalia diu:

    A mi m’agradat molt l’activitat de les escales de valoració m’ha situat també vull dir que m’ha agrada perque creem devats amb els compays molt interasans i al final tots estem d’acord .

    E apres coses noves com per exemple a citua els personatges sense cap dificultad .

    M’ha agradat molt compartir amb els compays les escales de valoració .Jo crec que la escala mes dificil situa els peresonatges a eficaç e ineficaç.

  8. Dani P. diu:

    El meu quadern d’aprenentatge és el seguent:

    Fent les escales de valoracio, hem revisat (sobretot la Vanessa.) Ara serà mes facil classificar els personatges de mes astut a mes babauo d’eficaç a ineficaç, sincer mentider. Els debats que feiem eren molt interessants, i t’entren unes ganes de parlar, debatir i escoltar. semblava uns d’aquells debats que feia la Lara, que encara que tinguem dos hores necessitabem una estona mes. Com per exemple “pajaro negro” o “dins del bosc”.
    Finalment vull dir, que el caracter i la personalitat dels personatges queda mes definida.

    Aprofito per felicitar a la Lara.

  9. adria diu:

    Jo el que he apres amb les escales de valoració el que és un ajectiu, el sinonim i l’antonim d’algunes praules i ha etiqutar alguns personatges.Finalment vull dir que les escales de valoració serveix per revisar els personatges més importants i com son.

  10. Dani V. diu:

    Aquests dies, amb les escales de valoració, he aprés més coses dels personatjes del llibre: Gràcies a això, ara, el caracter dels personatjes queda més definit i més clar. Podem saber a qui li queda millor un adjectiu o un altre. Si el seu comportament evoluciona o sempre pensa igual. També ens ha ajudat l’objectiu de cada personatje i de banda de qui estan, perquè a vegades veiem així si són més justos, més cruels o més sincers. En resum: Amb les escales de valoració he aprés moltes coses sobre els personatjes de “Tobi Lolness”.

  11. Alex diu:

    Quadern d’aprenentatge:

    Aquesta setmana, he aprés a situar els personatges com ara Jo Mitch a cruel.També he aprés a discutir encara més dels personatges i de la historia.Per altre part, també vull dir que esta molt emocionant en Tobi, acaba de coneixer els pelats que son nómedes , crec que es bastant difícil viure en aquestes circumstancies, no ho vull ni imaginar. Finalment, vull dir que quan llegim en grup m’agrada moltíssim perquè anem a llegir a tots el racons que hi ha per l’escola me’n recordo, l’ultima vegada que és quant estavém llegint a la biblioteca.

  12. Miranda diu:

    Quadern d’aprenentatge.

    Aquesta setmana hem fet les escales de valoració .Fent aquesta feina hem repassat els sinònims i els antònims ,ja que a cada extrem d’una línia posàvem un adjectiu i a l’altre banda el seu antònim .També hem après el que són els adjectius .Fer les escales de valoració consistia en classificar els personatges segons el que fossin,més valent ,més astut, etc .Classificant-los hem conegut més a fons la seva personalitat ,com tracten al Tobi ,si són dolents …A més a més posant les escales de valoració en comú hem aprés a valorar els fets dels personatges i a mantenir un debat o conversa correctament.

  13. Andrea diu:

    Hola Talpetes,

    Aquí us deixo el meu quadern d’aprenentatge:

    Durant aquesta setmana he aprés a situar els personatges en escales de valoració, es a dir, sinònims en un costat i antònims a l’altre. També he aprés a treballar molt millor que abans en equip i estar d’acord amb el company. A més vull dir que l’escala de valoració no es fa en 10m si no que s’ha de pensar molt bé per no fer-ho ràpid i no equivocar-te. Finalment he descobert que això que hem fet durant aquesta setmana a sigut una molt bona experiencia perquè així aprens més coses i t’ajuda a aprendre millor.

    Una abreçada mooooooolt TALPETOSA!!! 🙂

    Andrea.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà