Talpeteeees !!
Aquest mes, un dels recomanats Gretel és l’àlbum Pintors de Suzy Lee.
Podeu llegir la recomanació que ha fet la Brenda si cliqueu a “llegir més”
Talpeteeees !!
Aquest mes, un dels recomanats Gretel és l’àlbum Pintors de Suzy Lee.
Podeu llegir la recomanació que ha fet la Brenda si cliqueu a “llegir més”
Hola Taleptes,
Jo vull dir que em va encantar el llibre dels pintors i amb això que va dir l’Aida em vaig quedar sorpresa perquè tenia molta raó i al final es va cumplir!!! També m’agradaria dir que a mi m’ha agradat la recomenació que han posat a “Gretel” perquè qui no s’ha l’agi llegit i estigui entusiasmat pot llegir la recomenació!!! Finalment vull dir que la web de les “Gretels” estaba plena de recomenacions de gom a gom, em vaig quedar bocabadada quan les vaig beure!!! :O :O
Adeu TALPETES una abreçada molt TALPETOSA i per tu també Lara!!! 🙂
Andrea.
Hola Talpetes,
Estic molt content quan vem fer aldebat de els Pintors van ser una expresio molt forta perquè jo crec que per els nens son molt afurtunats com nosaltres perquè qui té aixo dells que es que marxan ha un bosc. Ames ames van vindre als de la radio i la senñora com jo estava al seu loc m`hastava dien tota la estona que el estavem fen bé i tanbé alultim va plorar parqué som molt afortunats i tenia tota la veritat.
Estic súper contenta, la Aida el va recomanar molt bé enhorabona Aida .Va ser una cosa inesperada quan la Aida el va dir la veritat es que el llibre dels pintors es un llibre inoblidable.
Aida, s’ha de clicar a “llegir més”, però us la copio aquí:
Pintors és un llibre íntim, casolà i càlid que fa passar el lector pels intersticis de la quotidianitat, just allà on es s’escolen moments inesperats, especials i feliços. Jin i Chin juguen a pintar-se el cos amb els seus pinzells mentre la seva mare els prepara la banyera. Entre l’explosió de colors i l’entusiasme del joc, la imaginació dels nens va prenent possessió de l’espai de la casa per transformar-lo en un altre lloc. Els germans fan un viatge per mar fins arribar a una terra en què ells, com bèsties salvatges, es troben amb uns animals del tot amigables. Us resulta familiar? Un cop allà, comença la gresca fraternal i, igual que a Allà on viuen els monstres, la festa salvatge es desplega pel damunt de pàgines sense text. L’homenatge al llibre de Sendak no acaba aquí. També es troba en la presència de la mare, tot i que aquí no es tracta d’una presència latent, com en el conte original, sinó ben patent; tant, que la senyora fins i tot se sumarà a la festa salvatge de pinzellades. Com en la resta dels àlbums de Suzy Lee, l’àlbum està resolt amb una sorprenent economia de mitjans que converteix el metaficcional en un simple joc.
Hola Lara no puc veure la recomanacio,la pudries ensenyar a la classe?Alex tenim tyanta sort totes le Talpetes i estic d’acort amb tu un llibre que nosaltres l’em descutit ara mateix esta al bloc de les GRETELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sí, Alex, les Gretels també fan recomanacions de llibres, com nosaltres. Per mi, l’àlbum “Pintors” és dels més especials que hem discutit, ja que fa un clar homenatge (homenatge és com dir que fa “referència a”) al nostre estimat àlbum “Allà on viuen els monstres”. Això ho vam veure clarament quan la il·lustració va guanyant terreny a la pàgina, però sobretot a la doble pàgina de la festa a la selva que recorda clarament a la festa monstre d’en Max.
Estic molt d’acord amb la Brenda que és un àlbum entranyable.
Hola Lara,
Vull dir que m’ha agradat molt, que un llibre que el coneguem tots els de la classe i fins i tot, hem fet un debat. Aida quina sort ho han posat en el bloc de les GRETELS.
P.D poso gretels en mayúscula per que fan recomanacions de llibres(el que fem nosaltres)