UN ESTIU PLE DE LECTURES!

Talpetes,

Com va l’estiu? Molt morenets i morenetes? Potser alguns ja heu marxat de vacances, altres potser ja heu tornat… Sigui com sigui, espero que us ho estigueu passant d’allò més bé i que estigueu aprofitant al màxim “la bellesa del temps que passa a poc a poc” (Agost, Els pets), tot i que segur que per a vosaltres passa molt ràpid el temps perquè no pareu de fer coses.

Estic segura que esteu llegint força. En el meu cas, és el millor moment per fer-ho perquè tinc una mica més de temps. Aquest estiu m’he fet un repte: llegir, com a mínim, 10 novel·les que tinc pendents de fa temps. Ja en porto pràcticament 5: em vaig acabar la 3a part dels Jocs de la fam (em va impactar molt el final), Carta d’una desconeguda (un llibre d’adults que em va impressionar tant que els hi faig fer llegir a la Marta i a l’Anna Oliva i el vam estar discutint una nit… sí, com un lector convidat), Simple (novel·la que el proper any us recomanaré, té punts en comú amb el Wonder), Meravelles i La societat literària i de pastís de peles de patata de Guernsey (d’adults també i un dels que més m’ha agradat de tots els que he llegit fins ara. Molt recomanable per als pares. Us deixo l’enllaç amb una recomanació que va fer la Teresa a GRETEL per si algun pare o mare s’anima http://www.literatura.gretel.cat/recomanacions/2012-recomanacions-novembre)

Bé, el que us volia dir i el motiu pel qual he fet aquesta entrada al bloc és per fer-vos una proposta. He pensat que seria bona idea fer una tertúlia virtual de llibres a mesura que ens els anem llegint i tinguem coses a dir. Per fer-ho, en comptes d’utiltzar els comentaris del bloc, he pensat que ho podríem fer a un document on tothom pot escriure seguint el fil dels diferents llibres. Penso que pot ser més clar.

CONVERSA VIRTUAL SOBRE LES NOSTRES LECTURES D’ESTIU

Ja tinc milions de ganes de saber si heu llegit algun dels llibres que us vaig recomanar especialment a vosaltres al juny… Us deixo la llista per si algú l’ha perduda i en vol llegir algun (recordeu que podeu anar a les biblioteques a buscar-los).

Gripe, Maria. Els fills del bufador de vidre. Cruïlla
Nöstlinger, Christine. Una història familiar. Oxford University Press.
Fernández-Vidal, Sònia. La porta dels tres panys. La Galera.
Garcia Cornellà, Dolors. Serena. Cruïlla.
Sierra i Fabra, Jordi. Kafka i la nina que se’n va anar de viatge. Empúries.
ORLEV, U. L’illa del carrer dels ocells. Grup Promotor
De Fombelle, Timothée. Vango. Estrella Polar.
Baccalario, Pierdomenico . La botiga de Battibaleno. Una maleta plena d’estrelles. La Galera
Carranza, Maite. El clan de la lloba. Edebe
Josep M. Folch i Torres. Aventures extraordinàries d’en Massagran. Editorial Casals.

Podem parlar també de tots els que us vau emportar de la classe l’últim dia. Us posava aquests perquè vaig buscar coses que no haguessiu llegit a 6è (i, clar, amb uns lectors com vosaltres i amb tots els llibres que hem tingut aquest curs, era ben difícil…)

Moooooolts petons!
Lara.

Aquest article ha estat publicat en Recomanacions de llibres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a UN ESTIU PLE DE LECTURES!

  1. Michelle diu:

    Talpetes! estic nerviosa per l’institut, no se que fare sense vosaltres! Per cert qui te el “Un perro en casa”? No l’he trobat encara… 🙁

  2. Michelle diu:

    Talpeteees!!! estic amb molts nerviis per l’instituut!!! No se que fare sense vosaltres :'( A part d’aixo…. Aniims hem de participar toots, espero no perdre el contacte amb vosaltres!! Us estima,
    Michelle

  3. Miranda diu:

    Si us plau, si escribiu al doc enrecordeu-vos de posar el nom. (Més que res per saber qui parla.)

    Gràcies.

  4. Michelle diu:

    Ja ho he posat al word ( no se si sortira), aixó si, no hem funcionen gaire be el acents. Anims Talpeteeees

  5. Lara diu:

    Sí, ànims! Serà una manera d’anar escalfant motors per al primer préstec que farem cap a finals de setembre.

    Penseu que és un word normal, només cal escriure (si no voleu posar foto del llibre no cal o ja la posaré jo).

    Petons,
    Lara.

  6. Miranda diu:

    Ànims Talpetes! A participar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà