Tot i que fa dies que vam engegar el curs, avui engegem el bloc de la classe de tercer. Una classe molt alegre, lectora, divertida, amb ganes d’aprendre, xerrarire…
Gràcies a aquest espai, anirem compartint tot el que va passant a la classe.
Lara*
Tot i que fa dies que vam engegar el curs, avui engegem el bloc de la classe de tercer. Una classe molt alegre, lectora, divertida, amb ganes d’aprendre, xerrarire…
Gràcies a aquest espai, anirem compartint tot el que va passant a la classe.
Lara*
Hola Lara t’estimo molt una cosa el finn herman es molt bonic jo mal bui anportar de .Prestac la roba del reves la portare del reves bueno fins dama petons vanessa i kuki t’estmo molt adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
hola lara als givres meagradat als alvums i meagradat la mosca quan cau la caca pero magrada tots es alvum i es tanvona adeu lucas
Hola Lara
El Finn herman m’ha agradat molt i quant es menja el elefant i diu la senyora que ell no es menja a ningu que s’ha escapat l’elefant però no es vreitat
Michelle
Lara el Finn Herman m´ha agradat molt perquè quan
es menja la gent i a mes a mes un elefant que es molt gros no me’l puc imaginar.
Hola Lara m’ha agradat molt el Finn Herman perquè era molt divertit.
Raul
Hola Lara tes timen molt i ets la millor proessora que he tingut en el mon i ets molt guapa sobretot man agradat els contes que as portat i as portat molts i a tots ens a agradat tots els llibres que ens as portat petons Andrea i Vanessa
lara testic escribin aixo de la escola em vaix ala classe lara et bui molt grasias per fer elss 365 pinguinos patonets vanessa adeu
ç
ç´+
Lara la fotu que as pusat es molt xula pero nian nena i nenes que no
surten pero no pasa res sempre recordarem aquell dia.adeu laraaaaaaaaaa. aida inerea
lara ens agrada molt les fotus que as pusat pero nian nens-as que
no an surtit pero no pasa res aquell dia urecordarem sempre.aida i nerea.
LARA et volem moltisim saps que magrada fer feina amb tu magrada que senpra es quedem amb tu lara et volem moltisim al diumenja va ser el cunple del aaron lara et tinc que deixar adeu un paton molt gran mmmmmmuuuuuaaaaa adeu asi bonas nabidads.
En una galaxia llunyana un gatet que es deia Mixi. En Mixi era un estudiant del cesc aldea. Un dia va arrivar un exercit de linerionijenks, que va atacar l’escola. En Mixi va agafar una espasa laser iels va plantar cara. Els linerionijenks l’i van mostrar el seu jefe. I van lluitar a espasa, fins que de una revolada l’i va tirar l’espasa. els linerionijenks es van rendir. Ta agradat?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que bunic a quedat lara la classe de terce i al raco
hola lara me agrada molt aquesta foto perque surten tots els compañs i es molt vonic. lara el mas dit abans ala tarda que ens a comentat que el albun ilustrat i no surt ni per el que estem tots llegint i al de oblongo tanpoc pero ya tel dic tots et volem la alumne michelle
ola lara la foto es molt bonic i saps que et volem molt i tambe et mando un pato per tu i la ana val adeu lara
hola soc la judith i la lara es la mes bonica de totas gracies a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Lara m’agrada com ets i m’agrada la foto del espaii te estimo molt pero al raco de llegir no surtu a la foto gracias lara ets la millor profe del mon mundiallara ma dit la meva cosina que en flexiblas ets molt bona profesora muak un pato mol molt gran y la anna tanbe es molt bona profesora perque ayuda al aron maguda a mi y ayuda a tots mua.
Hola Lara! m’agraden molt els teus llibres. M’estic llegin el llibre del Frederic.
Hola lara aquesta fotu que as pusat es molt hula i dibertida .tambe vull dirta que moltes grasies per tot alque fas per nusaltras i peraiyo et vull mandar mols petons muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.AIDA
Per la lara tens uns nens molts bonic com tu i com la ana alex michelle salvador miranda lucas aaron delia judith adrian andrea dani p. dani v. vanessa aida nerea thalia carlos raul. adeeu!!! lara éts mol uapa.
La classe de tercer es la mes lectora de el cole cesc aldea.
Hola, som el Lucas i l´Aaron. Ens va sembla molt divertit quan l´Aaron va tirar a la Thalia, va fer riure molt. Va dir la Lara que qui estigues moll no aniria més d’excursió.
Fa molt temps en la jungla Fransesc Aldea 9 trivus d’ estudiants Tarçans, que quan es van fer grans van savero tot
Cuan va passar mols i mols dies vem anar al centre cultural cuan van entrar al centre cultural van veure moltas fotus de volcans i l’Aarón va tirart a la Thalia a la font.
lara tens la classe mes bonica del mon es nota que falta decorarla pero am
nosaltres segur que o aconsegueixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola lara ens agrada molt la foto que as pusat sortim molt monus tots i senseti no tindriem tants contes hulus jo i el raul et bolem molt i tots als nens i nenes de la clase per aihxo etmandem mols petons aida i raul.
cuan va arribar a clase ens va donar molts contes i ara gracias a la Lara tenim molts contes.un dia vem anar al centre cultural i l’Aaron va tirara a la Thalia al
riu i ho vem pasar molt bé.avui la lara ens a portat dos llibres que es diuen: un es diu neda-que-neda i el altre espejo.
Fa dies que vam començar el 1 trimestre i la lara es molt bona profesora i nos a ensenyat molts contes i son mol guais sobre tot el de la mosca lara et bolem molt un pato adeu.
Un dia dos o tres semanes despres de començar la escola vem anar de excurcio al Centre Cultural de Terrassa.
Aquesta foto ma agradat molt !!! tens uns nens i nenas molts bonics i bonicas en aquestas lletras tan grans pareixen encara mes bonics!!!
La Lara la professora de tercer es la millor professora del mon perque cada dia ens porta llibres.
La classe de tercer cada dia per el mati llegeix un llibre perque es la seva activitat preferida.
quina classe més maca la de tercer!!!!!!!!!!!!!!!
antonia i Miranda