Diversos alumnes de 6è de l’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona han participat en la prova de matemàtiques “Cangur” que es va fer. La prova consistia en la resolució de diversos problemes matemàtics de diferent dificultat durant un temps limitat. El concurs era a nivell de tot Catalunya i hi van participar 12.160 alumnes de 6è.
Cinc alumnes de l’escola de Vila-rodona, Madeleine Fairey, Madalina Carp, Josep Vives Quer, Mariona Sànchez Clarasó i Arnau Santó han aconseguit ser entre el 2% de les millors puntuacions de Catalunya, i un altre alumne, Joan Corominas Panadès, entre el 10% de les millors puntuacions. A més a més, Madeleine Fairey ha obtingut el segon millor resultat de la demarcació de Tarragona.

cangur 1 cangur 2