Sant Jordi i Campanya Mundial per l’Educació

El passat dia 15 d’abril vàrem celebrar la diada de Sant Jordi, amb la tradicional parada de llibres i plantes, el recital de poemes, la representació de la llegenda de Sant Jordi i una estupenda xocolatada que, com cada any ens fa la Genoveva Font amb la llet que desinteressadament ens proporciona la Joana Navarra.
També vàrem aprofitar per celebrar l’acte central de la campanya mundial per l’educació que hem dut a terme a l’escola i que aquest any ha volgut conscienciar sobre l’accés a l’educació de les dones.
Clicant la foto podreu accedir a totes les que vàrem fer en aquesta diada.
santjordi20112

Hola!

Benvinguts al blog de la nostra escola!. Aquest serà el nostre espai web per posar totes les coses interessants que fem. Al nostre primer article hem pensat de posar la foto dels nens i nenes de les diferents classes.

Grup d’educació infantilGrup de P5 i cicle inicialGrup de cicle mitjàGrup de cicle superior