Comentaris recents
- GIMCANA DE CARNAVAL | BLOC DE L'ESCOLA "RA... en GIMCANA DE CARNAVAL
- Gina Forcadell en PREMI SAMBORI
- Gina Forcadell en Escola
- Xènia Redondo en Més audicions de saxo a 4t
- PEP FORCADELL PEÑAFIEL en Escola
Categories
EL TEMPS
Llista de blocs
-
Articles recents
- NOVA PÀGINA WEB 17 setembre 2017
- Bon balanç de la jornada continuada 25 juny 2017
- FESTIVAL FINAL DE CURS 23 juny 2017
- Let’s talk about four groups of food. Year 1 10 maig 2017
- Let’s talk about our favourite recipes. Year 6 10 maig 2017
Meta
Arxiu mensual: gener de 2014
COREOGRÀFIES A MÚSICA
L’alumnat de quart ha interpretat diverses coreografies a les classes de música, amb la cançó “Jo vull jugar”. Aquí en teniu una mostra.
AUDICIONS DE CICLE MITJÀ
L’alumnat de cicle mitjà hem portat els nostres instruments a l’aula de música. De tercer Amira ens ha tocat la trompeta. De quart hem escoltat el saxo d’Oriol Mariné i el trombó de vares de Lluc Callarisa. Mireu que … Continua llegint
FESTIVAL DE NADALES
Enguany vam anar a cantar Nadales a l’Orfeó abans de les vacances de Nadal. Aquí en teniu els videos: Alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Els rellotges tous de Dalí
L’alumnat de 2n. hem modelat amb plastilina els rellotges tous, inspirant-mos amb el quadre “Els rellotges tous” de Dalí. Per a realitzar aquest quadre el pintor s’havia inspirat amb un formatge fos.
Publicat dins de General
Deixa un comentari