Per segon any, la nostra escola participa del Consell d’Infants de Mataró. Aquest any tenim tres representants: la Fàtima i el Nil de 6è i la Desirée B. de cinquè.
I el passat 21 de novembre es va constituïr el nou Consell d’Infants, en la seva cinquena edició al Saló de Sessions de l’Ajuntament. Aquest òrgan està integrat per 41 consellers i conselleres de cinquè i sisè de primària, representants de 20 escoles de la ciutat.
L’acte es va celebrar després del Dia Internacional dels Drets dels Infants (20 de novembre). L’alcalde, David Bote, va donar la benvinguda a tots els assistents i representants de les escoles en l’acte de constitució del Consell d’Infants que durant aquest curs 2018-2019 treballaran el tema “Els animals”. La tria es va fer per votació entre una desena de propostes i l’opció guanyadora va comptar amb els vots favorables de 6 alumnes de cinquè de primària.
