Sortida de 5è a les coves de Collbató

El passat 29 de maig els alumnes de 5è van visitar les Coves del Salnitre de Collbató. Primer ens van passar un vídeo i després van fer la visita per la cova, tot molt interessant. Per acabar a fora ens esperaven uns monitors i van fer una activitat d’aventura d’en Mansuet (un antic bandoler). Van aprendre moltes coses i s’ho van passar molt bé!!!

https://photos.app.goo.gl/6eJZFuSJHyvCSJNM8

 

Correspondència de 3er amb l’escola Antònio Machado

Aquest curs els alumnes de 3r. hem fet un intercanvi de correspondència en anglès amb alumnes de l’escola Antonio Machado.  Ells eren les classes d’Estats Units i Canadà i nosaltres les d’Irlanda i Anglaterra.

Ens hem enviat cartes parlant de nosaltres i els nostres gustos, postals de Nadal i la descripció del nostre animal de companyia imaginari.

Els nostres alumnes no sabien de quina escola eren els seus amics i per fi aquest dimecres vam anar al Parc Central, es van conèixer en persona i es van donar l’últim escrit amb un detall de record.

Després vam jugar una mini gimcana de 4 jocs en anglès (mímica, dibuixar, veritat o fals i trobar la imatge correcta) amb les parelles corresponents barrejant les dues escoles.

Va ser una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes ja que van poder fer servir l’anglès més enllà de l’aula amb un propòsit comunicatiu i conèixer altres nens de la ciutat que igual que ells l’estudien.

https://photos.app.goo.gl/jToi1g7475AdYfxy7

Segon visita a la policia local

Els nens i nenes de segon hem anat a la policia del Parc Central.

Els policies, Manel i Pepi,  ens van ensenyar moltes coses:  com anar pel carrer , què cal fer per creuar sense perill, com anar ban lligat dins el cotxe…

Primer ens van passar un vídeo on podíem observar les diferents normes i conductes que ens podem trobar pel carrer, en el dia a  dia.

A dins la sala  vam fer un simulacre de com creuar el carrer, qui té preferència… Alguns feien de cotxes, altres de persones i uns altres de policia.

Després vam anar pel carrer a fer tot allò que ens havien ensenyat.

Per últim, vam esmorzar al Parc Central.

HA ESTAT UNA SORTIDA MOLT INTERESSANT.

https://photos.app.goo.gl/dnwaTzaWDfXtaQ8j8