ELS BOMBERS I BOMBERES de P-4B!!!

AQUESTS DIES ESTEM TREBALLANT ELS BOMBERS I LES BOMBERES, HA ESTAT UN PROJECTE QUE HA SORTIT A PARTIR DELS INTERESSOS DELS INFANTS DE P-4B.
PRIMER CADA NEN I NENA VA TRIAR EL TEMA QUE VOLIA ESTUDIAR, DESPRÉS VAM FER LES VOTACIONS I VAN QUEDAR FORÇA EMPATATS ELS TRENS, XOCOLATA I BOMBERS I AL FINAL VAN GUANYAR ELS BOMBERS/ERES.

AQUÍ VEIEU COM VA QUEDAR LA SEGONA VOTACIÓ

LA SEGONA VOTACIÓ VA QUEDAR FORÇA IGUALADA!!

I LA TERCERA VOTACIÓ I DEFINITIVA!!!

UN COP S’HA TRIAT EL TEMA, ENS POSEM A LA FEINA, ES DEMANA ALS INFANTS QUE SI TENEN INFORMACIÓ O EN PODEN BUSCAR AMB ELS PARES I MARES LA PORTIN A L’ESCOLA.

UN COP A L’ESCOLA , BUSQUEM INFORMACIÓ ENTRE TOTS ALS LLIBRES, CONTES, JOGUINES, INTERNET… I COMENÇEM A TREBALLAR I APRENDRE.

DESPRÉS, DE TOT EL TREBALL, EN QUEDA UN MURAL GRAN A LA CLASSE I UN ÀLBUM PER CADA INFANT QUE S’EMPORTA A CASA DE RECORD. D’AQUESTA MANERA L’APRENENTATGE ÉS MÉS MOTIVADOR I PARTEIX DELS INTERESSOS DELS INFANTS, FET MOLT IMPORTANT EN L’EDUCACIÓ DELS VOSTRES FILLS. TAMBÉ ÉS IMPORTANT LA COL·LABORACIÓ DES DE CASA JA QUE FARÀ QUE L’INFANT SE SENTI MILLOR I VULGUI APRENDRE MÉS.

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE COM VA ANAR LA COSA!!!

I MÉS COSETES…!!!!

ARA QUE JA SABEU MOLTES COSES DE BOMBERS, A VEURE SI PODEU FER AQUEST JOC?

3 thoughts on “ELS BOMBERS I BOMBERES de P-4B!!!

1. abril prieto

heu treballat moltíssim, els nens/es estan guapíssims vestits de bombers, a l’Abril l’ha fet molta gràcia veure’s vestida de bombera.

2. CRINA

La Crina le ha gustado mucho,mucho y se ha sentido muy util. Le gustaria ayudar algun dia a los bomberos que la necesita. El grupo de bomberos de P4 es muy fuerte y muy valiente. UN PETO BOMBERS……………de P4.

3. Ricard i Anna

Estem ja esperant el nou pojecte. El Ricard m’ha informat que les votacions ja estan fetes i que de moment (si no hi ha una segona ronda) estan guanyant les abelles. Esperem el tret de sortida per començar a buscar informació, peluixos, llibres… per porta a escola i gaudir-los entre tots. Els bombers van conviure a l’escola i a casa durant unes setmanes i va ser molt interessant tot allò que vam aprendre. Segur que el nou projecte serà tant o més emocionant encara. Felicitats!
    Anna (i Ricard)