Daily Archives: 30 maig 2011

Setmana del protagonista: MARYEM

Podríem resumir el pas de la Núria, mare de la Maryem, com EXQUISIT!!
La Núria i la Maryem van decidir dedicar el seu protagonisme als menjars típics marroquins: tortetes, galetes i té de menta van ser els escollits.
La veritat és que ens vam quedar sense paraules, no només perquè tinguéssim la boca plena de menjar, sinó perquè tot era boníssim!!! Fins i tot els nens i nenes una mica reacis en un principi, van acabar sucumbint davant un dels pecats capitals.
Ho voleu comprovar?

MOLTES GRÀCIES NÚRIA!! No dubtis que sóc una fan incondicional del té de menta i que seguiré la teva recepta.

Setmana del protagonista: ELOI

Els pares de l’Eloi van escollir una activitat moooolt relaxant: música i massatge, què més podem demanar?
Ja feia dies que els esperàvem i l’espera ha valgut la pena. Enhorabona papes!!
El Josep Anton, pare de l’Eloi, ens va ensenyar les parts de la flauta i ens va tocar unes quantes cançons; nosaltres havíem d’endevinar quines eren i en general ho vam fer prou bé!!
Més tard, amb la Susanna, mare de l’Eloi, ens vam posar per parelles i, a partir d’un conte sobre boscos i éssers fantàstics, ens vam fer massatges els uns als altres. Va estar mooolt bé, fins i tot els més belluguins van caure en l’encís, jaja!!
Schhhhh, mireu les fotos en silenci, que ens estem relaxant:

Investiguem sobre les FADES (27/05/11)

En el nostre procés d’investigació sobre les fades fem servir diferents mitjans, com ara les pel.lícules en DVD.
Amb l’objectiu de conèixer més coses sobre les fades, la Lisset ens va portar la pel.lícula de “Campanilla” de Walt Disney, a partir de la qual hem pogut contrastar molta informació que ja sabíem i aprendre de nova.
El divendres vam veure una part i aquest és el resultat:

Casament pares QUIQUE 20 maig 2011

El passat 20 de maig va ser un dia moooolt especial pel Quique: els seus pares es van casar!!!
El Quique va estar tot el dia molt emocionat i ens va explicar tot el que havia de fer al casament, que portaria les aliances, com anirien vestits els seus pares, que no es podien veure l’un a l’altra, … ens va posar al dia de tot.
Quan va arribar el moment, tots els que estàvem allà vam poder comprobar que els nuvis anaven guapíssims, que el Quique anava més que guapo i que tot plegat era un moment molt emocionant.
Aquí teniu unes quantes fotos del moment:

El dilluns, al Quique encara li durava l’entusiasme del moment i ens va explicar que tot havia anat molt bé i que estava molt content.
QUIQUE – TAMARA – QUIQUE MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!
VISCA ELS NUVIS!!!!!