FEM UNA MONA A INFANTIL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

PER CELEBRAR L’ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE, ELS NENS I NENES D’INFANTIL HEM FET UNA MONA DE PASQUA.
ABANS DE COMENÇAR ENS HEM RENTAT LES MANS I ENS HEM DISTRIBUÏT EN TRES GRUPS. SEGUIDAMENT HEM POGUT UNTAR LA MASSA DEL BRIOIX AMB CREMA DE CACAU. I L’HEM DECORADA AMB SUCRE DE COLORS I OUS DE XOCOLATA.
mmmmmm ENS HA SORTIT MOLT BONA!

AQUÍ TENIU EL PROCES!
BONA PASQUA!!!

KUAIS. EL TRONC

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

AQUESTA SETMANA ENS HA ARRIBAT LA PART MÉS GRAN, EL TRONC.
DE CASA HEM PORTAT MOLTISSIMES COSES BEN DIVERSES (CINTURÓ, BANYADOR, BRUSES, JAQUETES, BOMBOLLETA PER ANAR A LA PISCINA, CREMA HIDRATANT, …).
HEM PARLAT DE LES PARTS MÉS VISIBLES (PANXA, ESQUENA, MELIC, PIT) I TAMBÉ HEM PARLAT DEL ÒRGANS QUE TENIM A DINS DE LA PANXA (EL COR, L’ESTOMAC, ELS PULMONS, ELS RONYONS, EL FETGE, L’INTESTÍ PRIM I GRUIXUT, LES VENES, LA SANG, ). TAMBÉ HEM PARLAT DELS OSSOS: LES COSTELLES I LA COLUMNA VERTEBRAL.
PER ACABAR LA SESSIÓ PRIMER ENS HEM POSAT DE PANXA A TERRA I DE PANXA ENLAIRE. TAMBÉ ENS HEM ESCOLTAT EL NOSTRE COR I HEM NOTAT EL BATEC DEL COR FORÇA FLUIX. PER AIXÒ HEM SORTIT A FORA EL PATI A CÓRRER I QUAN HEM ENTRAT A LA CLASSE, EL NOSTRE COR ENS BATEGAVA MOLT RÀPID I MÉS FORT.

UNA ALTRA ACTIVITAT QUE ENS HA PROPOSAT EN KUAIS HA ESTAT FER-NOS MASSATGES A L’ESQUENA I A LA PANXA. PER AIXÒ HEM ANAT A L’AULA DE PSICOMOTRICITAT I PER PARELLES ENS HEM FET MASSATGES AMB UNES PILOTES. L’AMBIENT ERA MOLT TRANQUIL, CÀLID I LA VERITAT QUE ENS HEM RELAXAT MOLT, FINS I TOT ALGÚ LI HA FALTAT POC PER ADORMIR-SE MENTRE LI FEIEN AQUESTS MASSATGES I ESCOLTANT MÚSICA RELAXANT!

TAMBÉ HEM FET UNS DIBUIXOS MOLT DETALLATS.
AQUÍ TENIU AQUEST PETIT RECULL DE FOTOS. ESPEREM QUE US AGRADIN!
DESPRÉS DE LA VANCANCES DE SETMANA SANTA CONTINUAREM AMB ELS BRAÇOS!

HORA DE CONTE – PARE PAULA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous va venir el pare de la Paula Bordó i ens va explicar dos contes exquisits: “L’estrella de la Laura” i “El ratolí que es va menjar la lluna”. La Paula la va ajudar a anar explicant les històries i tots els menuts van gaudir de les aventures de l’estrella i del ratolí.

Després es va quedar a explicar contes als nens i nenes.

XERRADA SOBRE “INTERNET SEGURA” PER PART DELS MOSSOS D’ESQUADRA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest dimecres 25 de març ens ha visitat en Pep, un mosso de la comissaria de Manresa que ens ha explicat com utilitzar les eines de la xarxa de forma segura. Els nens i nenes de cicle superior han estat molt atents i participatius, fins i tot en Pep els ha felicitat! Tot seguit s’ha fet la xerrada dirigida als pares i mares de l’escola.

TALLERS DE GEOMETRIA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

A la classe dels peixos hem fet tallers de geometria.
Hem identificat i après el nom de les figures en volum. També hem jugat a construir figures inventades o bé seguint unes instruccions.
Aquí podeu veure les nostres creacions.

Lazy Jack: obra de teatre en anglès

Dimecres dia 11 de març tots els cursos de primària vam anar al teatre d’Oló a veure l’obra en anglès Lazy Jack. Va ser una representació molt interactiva, on els alumnes van poder formar part de l’obra tot posant-se en el paper d’algun dels personatges i cantant i ballant les cançons que ja havien treballat prèviament.

Aquí teniu un petit recull d’imatges.

KUAIS. EL COLL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

AQUESTA SETMANA ENS HA ARRIBAT EL COLL D’EN KUAIS.
HEM PARLAT QUE:
– EL COLL AGUANTA EL CAP, QUE PODEM FER GIRAR EL CAP D’UNA BANDA CAP A L’ALTRA.
– A DINS DEL COLL TENIM UN TUB (ESÒFAG) PER ON PASSA EL MENJAR QUE VA A L’ESTÒMAC I UN ALTRE TUB (TRÀQUEA) QUE SERVEIX PER RESPIRAR.
– ENS PERMET PARLAR (CORDES VOCALS).

HEM REALITZAT PETITS EXERCICIS AMB EL COLL I TAMBÉ HEM FET SONS I ENS HEM POSAT UNA MÀ AL COLL PER OBSERVAR I NOTAR COM LES CORDES VOCALS VIBREN.

EL DIMECRES VAM ELABORAR UNS PENJOLLS PERSONALITZATS AMB LES LLETRES DEL NOSTRE NOM. I PER ACABAR VAM FER EL DIBUIX DE LES PARTS DEL COS QUE HEM TREBALLAT.

ELS DE 6è VISITEM L’INSTITUT!!!!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous passat vam emprendre una petita aventura amb l’autobús interurbà per anar a fer la nostra primera visita a l’IES d’Artés. Allà ens hi vam trobar a altres escoles que, com nosaltres, anaven a fer la visita per començar a prendre vistes de cara al setembre. Després d’una breu presentació de la directora, vam poder esmorzar al pati i tot seguit vam visitar les instal·lacions. La tornada també va ser amb el bus de línia que ens va portar fins a Oló puntualment a l’hora de dinar.

KUAIS. ELS CABELLS

JA TENIM TOTES LES PARTS DEL CAP!
AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT ELS CABELLS. ENS HEM MIRAT ELS NOSTRES CABELLS I ENS HEM AGRUPAT SEGONS:
– COLOR: ROS, CASTANY, MORENO.
– MIDA: CURT, LLARG
– ESTIRAT, ARRISSAT, ONDULAT

TAMBÉ HEM FET UNS PENTINATS ORIGINALS I DIVERTITS!
I COM ACTIVITAT DE TANCAMENT HEM FET UN DIBUIX.
AQUI TENIU UNA MOSTRA.

Construcció en verd al Pati de l’escola

Els nens i nenes de Cicle Mitjà estem fent un projecte que es diu “Construïm”. Aquest projecte sorgeix de l’interès dels nens i nenes per fer cabanes a l’hora de pati.

Entre d’altres activitats hem tingut l’oportunitat que la mare de l’Íria, arquitecta de jardins de professió, ens vingués a fer un taller per explicar-nos com es dissenya i duu a terme una construcció en verd.

Després de la seva intervenció vem posar-nos a la feina, vem fer esbosos, plànols, vem marcar el perímetre al pati … i finalment amb col·laboració de les famílies vem plantar el vimet, el vem trenar i donar-li forma, la terra necessària…. Ara necessita regar-se cada dia per tal que arreli amb força i comenci a treure fulles.

Ha estat tota una experiència i un aprenentatge!!!![youtube]http://youtu.be/MtVrk0WVoXw[/youtube]