COM JA SABEU CADA MES CONVIDEM A UN PARE, MARE O ALGUN FAMILIAR QUE ENS VINGUI EXPLICAR UN CONTE.
AQUEST MES D’OCTUBRE HA VINGUT LA MARE D’EN ROC. ENS VA EXPLICAR ELS CONTES DE LA MARIA CASTANYERA I L’ARBRE MÀGIC.
ENS VAN AGRADAR MOLT. MOLTES GRÀCIES SANDRA!
Arxiu mensual: octubre de 2013
ANEM A VEURE EL PIU-PIU
AQUEST DILLUNS AL MATÍ ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A VEURE EL PIU-PIU, EL POLLET QUE VA NÈIXER L’ANY PASSAT I QUE ARA JA ÉS UN GALL.
HEM ANAT A LA FUSTERIA DEL PARE D’EN FERRIOL ON HI HA EL GALLINER. HEM POGUT AGAFAR ELS OUS DE LES GALLINES, DONAR DE MENJAR, TOCAR I VEURE EL GALL DE PROP.
ALLÀ MATEIX, HEM ESMORZAT I SEGUIDAMENT, EN LLUÍS ENS HA ENSENYAT LA FUSTERIA. ABANS DE MARXAR, ENS HA ENTREGAT UN MARC DE FOTOS DE FUSTA QUE ELL MATEIX HA FET.
MOLTES GRÀCIES!
AQUI TENIU UN RECULL DE FOTOS
Per als qui no vareu poguer assitir a la xerrada de’n Carles Parellada
Algunes famílies que no van poder assistir a la reunió ens heu demanat vídeos o documentació sobre en Carles Parellada.
Aquí adjunto un enllaç a un programa de ràdio: “Maneres de viure” on hi participa cada setmana.
Entrevista al pedagog Francesco Tonucci – Televisió de Catalunya
El passat dilluns 14 d’octubre algunes mestres de l’escola vam anar a la xerrada de Francesco Tonucci a Manresa. Va valer la pena i us en volem compartir una entrevista que li van fer.
Seguim reflexionant sobre educació.
Entrevista al pedagog Francesco Tonucci – Televisió de Catalunya.
Jornada de Vaga LOMCE 24 d’Octubre
Els mestres i alumnes de l’escola que han assistit a les aules en la jornada de vaga d’avui, han tractat el tema de la nova i polèmica llei LOMCE, que recordem no compta amb el suport de la gran majoria de la comunitat educativa del nostre país. Hem llegit els seus punts que expliquen les reformes i han conversat sobre com ens afectarien les diferents mesures que es volen dur a terme tant pel que fa als recursos de l’escola, a les possibilitats de les famílies i sobre la immersió lingüística que tant directament afecta al nostre país.
Després d’intercanviar opinions i aclarir informacions hem decidit composar i interpretar una cançó en senyal de protesta, esperem que us agradi!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QastBHwrOjY[/youtube]
Informació sobre Carles Parellada
Us passem els enllaços interessants per la Xerrada: Complicitats educatives des de la prespectiva sistèmica
Aquí el seu espai personal a l’xtec
Presentació curs 2013-2014
Aquí teniu la presentació feta a inici de curs.
Visita dels nens i nenes de cicle mitjà a la vinya de Can Colltor
Moltes gràcies a la família de l’Honor!
BENVINGUTS AL CIRC D’EDUCACIÓ INFANTIL
Aquest curs la nostra escola es va convertint en un Circ. Els nens i nenes de P3 som la classe dels Pallassos, els de P4 som els Acròbates i els de P5 som els Trapezistes.
Mireu que guapos/es hem quedat.
Grúfal
De vegades no podem penjar els vídeos tan ràpid com voldríem, i …. finalment aquí tenim una part de la representació que el curs passat varen fer els nens i nenes de la classe dels Meterorits.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z43egula9Eg#action=share[/youtube]
[youtube]http://youtu.be/Rf-awybrB4Q[/youtube]
