ANEM A VEURE EL PIU-PIU

AQUEST DILLUNS AL MATÍ ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A VEURE EL PIU-PIU, EL POLLET QUE VA NÈIXER L’ANY PASSAT I QUE ARA JA ÉS UN GALL.
HEM ANAT A LA FUSTERIA DEL PARE D’EN FERRIOL ON HI HA EL GALLINER. HEM POGUT AGAFAR ELS OUS DE LES GALLINES, DONAR DE MENJAR, TOCAR I VEURE EL GALL DE PROP.

ALLÀ MATEIX, HEM ESMORZAT I SEGUIDAMENT, EN LLUÍS ENS HA ENSENYAT LA FUSTERIA. ABANS DE MARXAR, ENS HA ENTREGAT UN MARC DE FOTOS DE FUSTA QUE ELL MATEIX HA FET.

MOLTES GRÀCIES!
AQUI TENIU UN RECULL DE FOTOS

Jornada de Vaga LOMCE 24 d’Octubre

Els mestres i alumnes de l’escola que han assistit a les aules en la jornada de vaga d’avui, han tractat el tema de la nova i polèmica llei LOMCE, que recordem no compta amb el suport de la gran majoria de la comunitat educativa del nostre país. Hem llegit els seus punts que expliquen les reformes i han conversat sobre com ens afectarien les diferents mesures que es volen dur a terme tant pel que fa als recursos de l’escola, a les possibilitats de les famílies i sobre la immersió lingüística que tant directament afecta al nostre país.

Després d’intercanviar opinions i aclarir informacions hem decidit composar i interpretar una cançó en senyal de protesta, esperem que us agradi!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QastBHwrOjY[/youtube]

Grúfal

 

De vegades no podem penjar els vídeos tan ràpid com voldríem, i …. finalment aquí tenim una part de la representació que el curs passat varen fer els nens i nenes de la classe dels Meterorits.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z43egula9Eg#action=share[/youtube]

 

[youtube]http://youtu.be/Rf-awybrB4Q[/youtube]