Monthly Archives: maig 2011

EL VÍDEO DEL ZOO

Els alumnes d’Educació Infantil vam anar al Zoo, allà vam veure molts animals que vam fotografiar. En aquest vídeo en surten alguns dels que vam veure i en les fotos del blog n’hi ha més.
object width=”425″ height=”344″>

LA MONA

L’última activitat de la Setmana Literària estava més relacionada amb la Pasqua; va consistir en fer la Mona. Cada dues classes van fer les seves mones, els grans van ajudar als petits i mireu quin goig que feien! I que bones que van ser!

EXPLICACIÓ I INTERCANVI DE CONTES

Durant la Setmana Literària vam realitzar diferents activitats que tenien com a element comú el conte. El dilluns 11 van venir uns avis del poble que ens van explicar contes de diferents tipologies. I el dimecres dia 13 vam intercanviar-nos els contes que vam portar de casa entre nosaltres. També van venir uns alumnes de l’escola que ens van explicar els seus contes.

PREMIS LITERARIS SANT JORDI 2011

El dimarts 12 vam repartir els Premis Literaris Sant Jordi d’aquest any 2011. Els alumnes d’Infantil van dibuixar la Llegenda de Sant Jordi i van rebre contes per la classe. Els alumnes de Primària van escriure rodolins i contes; de cada curs es van entregar premis a 3 escrits i un lot de llibres per la classe.

JOCS MEDIEVALS

Durant la setmana literària vam celebrar Sant Jordi fent jocs medievals. Els nens i nenes de Primària, des de 1er. a 6é. es van distribuir en grups per realitzar diferents jocs en els quals la temàtica girava entorn el món medieval. Alguns es van disfressar. S’ho van passar d’allò més bé!