XXXIV CERTAMEN JOCS FLORALS

Avui, 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, estem de celebració a l’escola.

Celebrem els Jocs Florals,  un certamen de literatura on els i les alumnes treballen de valent per participar amb la creació dels seus poemes i narracions.

Hem llegit els poemes guanyadors i hem donat la resta de premis de poesia i narració.

Aprofitem per felicitar a tots els alumnes per la feina feta, ja que com ha dit el jurat ha estat difícil escollir els guanyadors.

Si cliqueu la imatge trobareu les fotos dels guardonats en les diferents categories.

A continuació us deixem el llistat de l’alumnat premiat. Si cliqueu a sobre podreu accedir a llegir els diferents escrits.

Per acabar, us volem desitjar de tot cor UNA MOLT BONA DIADA!!

Recital de poesia

El passat 21 de març vam celebrar a l’escola l’entrada a la Primavera amb un recital de poemes per part de tots els alumnes de l’escola.

Si cliqueu la foto  trobareu algunes de les fotos de l’acte.

Més endavant penjarem les gravacions.

JA TENIM AQUÍ EL REI CARNESTOLTES!!!!

Aquest matí ha arribat a l’escola Sa Majestat Carnestoltes i els nens i nenes de 6è han començat la festa i la disbauxa tot acompanyant-lo en el seu pregó. Hem cantat, hem ballat i ja estem preparadíssims per gaudir d’aquesta boja setmana.

Ens ha donat les consignes que haurem de seguir al llarg de la setmana:

Dimarts 26 de febrer-— tothom haurà de portar un pentinat divertit

Dimecres 27 de febrer — portar al cap o al cos algun element relacionat amb els científics o els experiments.

Dijous 28 de febrer — portar al cap o al cos algun element relacionat amb els exploradors o descobridors.

I sobretot…..  no us oblideu…. el divendres a la tarda….. BEN DISFRESSATS!!!

Clíqueu la imatge i veureu com ha anat l’arribada

El Rei Carnestoltes també ens ha recordat que el proper dijous 28 de febrer és Dijous Gras. Menjarem la truita com mana la tradició. Els nens i nenes podran dur un entrepà de truita o botifarra d’ou per esmorzar.

Dia de la Pau

Avui 30 de gener ens hem trobat a l’olivera de l’escola per a celebrar el dia de la PAU o també anomenat DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau).

Aquesta celebració es fa en aquesta data, ja que va ser un 30 de gener que va morir un gran defensor de la Pau i els drets humans, Mahatma Gandhi.

Tots els nens i nenes de l’escola hem escrit un conte sobre la pau. Cada curs ha escrit una part i ha posat així el seu granet de sorra. Us hem de dir que ha sortit un conte molt maco que hem llegit entre tots davant l’olivera.

Però la feina no ha acabat!!! Ara falta trobar el títol que li posarem al nostre conte…. i ho farem entre tots també. D’aquí uns dies us direm quin és el que ha estat l’escollit.

Si cliqueu al colom podreu llegir el conte sencer

També dir-vos que  els nois i noies de 6è estan acabant de  reproduïr un quadre de Pablo Picasso que porta el títol “Guernica” i representa el efectes de la guerra i els bombardejos sobre aquesta població.

De seguida penjarem les fotos  d’aquesta trobada.

Concert Nadal 2018

Benvolgudes famílies!!!

Després d’una gran feina per part de tots els alumnes, un any més hem gaudit d’un fantàstic concert de Nadal!!

Com cada any, teniu disponibles el recull de fotografies i tots els vídeos de cadascuna de les actuacions.

Moltes gràcies per la vostra assistència i que tingueu BONES FESTES!!!!

Fotografies concert d’infantil

Fotografies concert de primària

Vídeos de totes les actuacions

Estrenem jocs al pati!!!

Us informem que ja tenim a l’escola, preparats per estrenar la setmana vinent, els nous jocs de pati, que complementen els troncs d’equilibri que ja ens van posar al novembre passat a la pineda. Tenim, a més a més,  un rocòdrom a la pista i una escala de braquiació al costat dels vestidors.

Una gran aportació de l’AMPA de l’escola per a que gaudiu tots els nens i nenes del centre.

Moltes gràcies famílies!!!

TEMPS DE NADAL

El Nadal ja ha arribat a l’escola!! El dimecres 5 de desembre totes les aules es van vestir de Nadal. Tothom, des dels més petits als més grans,  contribuïa a guarnir l’escola d’il·lusió i d’alegria, ha quedat tot molt maco!!

Aquí teniu una mostra de la feina feta. Cliqueu la imatge i veureu el procés.

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

Com cada any, al mes d’octubre, es duen a terme les reunions de pares per a tots els cursos. Us recordem els dies en que es realitzaran:

CICLE DIA HORA
Infantil (P3, P4, P5) Dimecres 3 d’octubre 16.45 h