Nois i noies de 5è i 6è, avui és l’últim dia abans de començar les vacances i ens volem acomiadar de tots vosaltres amb algunes recomanacions.
FOTOGRAFIA MATEMÀTICA:
Nens i nenes de 5è i 6è, durant aquestes vacances, podeu enviar una fotografia matemàtica al mail que ja teniu tots; si rebem prou fotos, posteriorment, publicarem una presentació amb tots els vostres treballs com a fotògrafs.
Recordeu que han de ser fotos amb un títol matemàtic enginyós, ben divertit i creatiu. Podeu fer fotos d’allò que veieu per la finestra o el balcó o d’algun objecte o objectes que teniu a casa.
Us deixem aquesta presentació perquè tingueu exemples d’altres anys:
RECULL DE FOTOGRAFIES D’ANYS ANTERIORS
La classe de 5è podeu acabar de reforçar el que hem fet fins ara de fraccions amb aquests 3 vídeos que expliquen les fraccions bastant bé i també us deixo un parell de feinetes.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc8O5PWuPHM
https://www.youtube.com/watch?v=D2Bq2Yu_u6Q
PAPIROFLEXIA: També us deixem una activitat divertida de com fer un conillet de pasqua! Que us divertiu!
Recordeu que a l’apartat de “Recursos per als alumnes” teniu diferents propostes de caire lúdic que podeu aprofitar per fer durant aquests dies.
Aprofiteu també per llegir, prendre el sol si podeu, jugar, fer de pastissers i pastisseres, i feu una mica d’exercici!!!
Ens veiem després de les vacances!!