TREBALLEM LA FESTA MAJOR, 1r

Els infants de 1r hem estat fent activitats sobre les Festes Majors d’Esplugues, moltes gràcies a les famílies per ajudar-nos a que aquesta activitat fos del tot complerta enviant-nos tantes fotos de les activitats a les que vau anar.

Aquí teniu un vídeo per veure la feina que hem fet.

Publicat dins de - | 1 comentari

JA SOM DE 1r!

Els infants de 1rA i 1rB estem molt contents de començar aquest nou curs, ja anem a Primària on aprendrem un munt de coses i viurem un munt de noves experiències!

Publicat dins de - | Deixa un comentari

CURS 22/23: JA SOM DE 2n.

Els nens i nenes de segon estem molt contents de començar aquest nou curs amb tots els reptes i aventures que ens esperen.

TALLER DE JOCS COOPERATIUS

El passat dimarts 24, els nois i noies de segon van realitzar un taller de jocs cooperatius, organitzat pel Consell Esportiu del Baix Llobregat i l’ajuntament d’Esplugues. Van fer diferents jocs on havien de cooperar per aconseguir superar els reptes. S’ho van passar genial!!!!

Sortida a les Moreres

Els alumnes de primer varen anar al complex de Les Moreres, a Esplugues, a fer una activitat de la Salut dental. Varen rebre informació sobre les dents i el seu creixement, la higiene i van acabar amb un joc molt divertit sobre quins aliments són bons i quins no per la nostra salut dental. S’ho van passar molt bé i van aprendre molt.

Sortida a l’Aquari de Barcelona

Els alumnes de primer i segon varen anar a  l’Aquari de Barcelona. Va ser una sortida de tot el dia i van poder fer una visita guiada i després un taller molt divertit. Van poder experimentar amb diferents eines i animals marins: petxines, cargols, plàcton etc.

S’ho van passar molt bé i van aprendre molt!

Sortida al Palau de la Música

Els i les alumnes de primer i segon de primària varen anar al Palau de la Música per veure l’obra anomenada: La Cobla 2.0. Va ser  molt divertida i atractiva tant a nivell musical com visual.

Visita a la biblioteca Pare Miquel d’Esplugues

Estimades famílies, aquí teniu les fotos de la sortida que van efectuar els vostres fills i filles a la Biblioteca Pare Miquel d’Esplugues el passat 14 de gener.

Com podeu observar van realitzar un taller per tal de saber catalogar llibres en funció de la seva temàtica.

Els alumnes van gaudir de l’activitat i esperem des de l’escola, amb aquests estímuls del dia a dia, aconseguir incentivar la seva curiositat per la lectura.

La bústia Reial

Estimats pares, aquí us deixem unes fotos de “La carta als Reis”.

Els vostres fills i les vostres filles han portat a terme l’activitat amb molta il.lusió, tant de bó que us llegeixin la carta del seu “rei” aquestes vacances de Nadal.

Bones vacances!

Carta als Reis Mags

Estimades famílies,

un any més l’escola Prat de la Riba ha participat en el projecte Cartes als Reis que organitza el Servei Educatiu del Baix Llobregat, en què participen escoles de primària i instituts de secundària d’Esplugues de Llobregat. Es tracta d’un projecte col·laboratiu d’escriptura. És una oportunitat perquè els més petits facin arribar els seus desitjos  escrivint una carta als Reis Mags , i de que rebin la màgica carta de resposta, en aquesta ocasió escrita pels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Severo Ochoa.

És una activitat que es fa des de inicis de desembre, després que els alumnes ja porten dos mesos llargs de treball de la lectoescriptura.  La carta als Reis és una tasca molt motivadora pels alumnes de 2n per la influència de la màgia del Nadal.

Aquí podeu veure el resultat de la feina que han fet aquest any: